Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tilgængelig kapacitet på E-golf årgang 2014

Startet av Kejsermad, tirsdag 23. april 2019, klokken 18:31

« forrige - neste »

Kejsermad

Jeg har en E-golf årgang 2014 med knap 150.000 km på tælleren. Jeg købte den brugt og er interesseret i at vide hvad oprindelig tilgængelig kapacitet er på bilen.

Når jeg ved dette vil jeg lade den op på en hurtiglader og se hvor kwh jeg kan fylde på den. Jeg har den nemlig mistænkt for at have tabt en meget stor andel af sin oprindelig kapacitet da den reelt kun kører ca. 10 km længere på en fuld opladning en vores E-up fra 2014 med 97.000 km på tælleren.

På forhånd tak.

individu-el

Brutto er 24,2kWh, og netto 21,8kWh - så vidt jeg husker.
På hurtigladeren skal du nok lade i minimum 15 minutter (?) for at få et realistisk tal. Jeg lå selv på ca 18-20kWh i min gamle eGolf - det svingede lidt (temperatur, varmt batteri, ...)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA