Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

NRK-DAB-kanaler på 2019-i3

Startet av motgang, fredag 19. april 2019, klokken 19:25

« forrige - neste »

motgang

Oppgradert fra 2015- til 2019-modell, og har et pinlig problem. Ingen NRK-kanaler er tilgjengelige, og jeg finner ikke ut hvor jeg kan søke etter nye kansler, ensembler eller hva det nå heter ... hva er det jeg overser?

Toalmar

Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

motgang

Ja, både appen og den innebygde, men finner ingen ting der heller. Står mye om å bla i kanalene og lagre favoritter, men lite om å oppdatere kanallisten ...

Ove

Hadde samme problemet med min 2019. Alle andre DAB-kanaler enn NRK ddukket opp. Etter mange forsøk dukket de plutselig opp, og jeg fikk lagre de jeg ville ha som favoritt. Når jeg skulle legge inn kanaler på konas brukerprofil skjedde det samme. Ingen NRK-kanaler. Var ute og prøvde flere ganger, og plutselig var de der en kort stund, men nok til at jeg fikk lagret noen av de. Forøvrig så faller de ut noen ganger. Her er det gode mottaksforhold for NRK-DAB, bare ikke i i3`en.
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

motgang

Stemmer, plutselig en morgen var de der!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA