Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

TM3 Long Range RWD

Startet av Toalmar, fredag 19. april 2019, klokken 10:23

« forrige - neste »

n33wbie

Jeg endret fra SR+ til LR RWD nå. Er dog litt i tenkeboksen. Vet vel ikke noe om tidspkt for utlevering? Er også usikker på bruktmarkedet senere. Hva tror dere?

Sent fra min RNE-L21 via Tapatalk


Kartelaven

#16
Sitat fra: n33wbie på fredag 19. april 2019, klokken 21:53
Jeg endret fra SR+ til LR RWD nå. Er dog litt i tenkeboksen. Vet vel ikke noe om tidspkt for utlevering? Er også usikker på bruktmarkedet senere. Hva tror dere?

Sent fra min RNE-L21 via Tapatalk

En Sliten LR med batteri på grensen til å være en garantisak, har omtrent rekkevidden til SR+. En tilsvarende SR+ har rekkevidde som en ny Ioniq. Hvilken bruktbil tror du folk vil ha?
Før: VW E-up! (2015)
Nå: Tesla Model 3 LR RWD/HW3/AP (2019)

Øggen

En Long Range RWD e, og vil alltid vær en eksotisk utgave, og derfor trur ej den kan bli ettertrakta. Særlig om den kun blir levert i limitert antall.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

olavxxx

Kan aldri har for mye rekkevidde

n33wbie

Fine innspill, de tar jeg med meg! Takker:)

Sent fra min RNE-L21 via Tapatalk


Magyar

Når du ska selge har alle glemt nypriset og hvilken modell det er. Se på modell S. Nypris fra 450k når den kom til Norge. Se på bruktpris idag...

Vroom

Sitat fra: n33wbie på fredag 19. april 2019, klokken 21:53
Jeg endret fra SR+ til LR RWD nå.

Kan man endre online etter at man har bestilt?

n33wbie

Sitat fra: Vroom på lørdag 20. april 2019, klokken 10:46
Sitat fra: n33wbie på fredag 19. april 2019, klokken 21:53
Jeg endret fra SR+ til LR RWD nå.

Kan man endre online etter at man har bestilt?
Jeg måtte ringe for å gjøre om til LR RWD. Da jeg gjorde det, så sa jeg spørrende til dama i tlf at jeg alltids kan endre tilbake igjen til SR+ online hvis jeg ombestemmer meg igjen? Da dro hun på det og ga ikke noe svar. Så jeg vet ikke...

Sent fra min RNE-L21 via Tapatalk


Vroom

Aha.. bare lurte siden det var langfredag. Sitter også og veier RWD opp mot AWD (long range). LR RWD ser jo ut til å gi mye for pengene da og har mest rekkevidde. Ikke noe om levering på den?

n33wbie

Nei, ingen beskjed ang levering. Jeg ringte tesla i går og bestilte, så mulig de ikke tar påskeferie der i gården...

Sent fra min RNE-L21 via Tapatalk


advale

Sitat fra: Softblue på fredag 19. april 2019, klokken 20:27
To further simplify our line-up, beginning today customers will also need to call or visit a Tesla store to get Model 3 Long Range Rear-Wheel Drive. We're making these changes to ensure that our online order process is focused exclusively on the three Model 3 variants customers want most.

Vil det si at den ikke er "limited edition" som trådstarter trodde? Har ventet på den til 600km og trodde de skulle kutte den helt ut.

krister461

Noen som vet om RWD kommer med noe badge bakpå ala AWDs "dual motor"?

Krizz

Sitat fra: krister461 på tirsdag 28. mai 2019, klokken 00:08
Noen som vet om RWD kommer med noe badge bakpå ala AWDs "dual motor"?

Ikke noe badge

ev55

Hei n33wbie.
Vedrørende din endring fra SR+ til LR RWD.
Hvilket tlf nr ringte du da.
Ioniq 28 kWh 2018
Model 3 LR RWD 2019

n33wbie

Sitat fra: ev55 på lørdag 08. juni 2019, klokken 23:53
Hei n33wbie.
Vedrørende din endring fra SR+ til LR RWD.
Hvilket tlf nr ringte du da.

Jeg ringte 21061929 og tastet 112 i menyen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA