Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Model 3 SR+ forventet levering?

Startet av OAK, torsdag 18. april 2019, klokken 21:00

« forrige - neste »

OAK

Noen som har fått eller hørt noe om estimert leveringstidspunkt på SR+ her i landet?

Car for a Civilized Age

#1
Så denne på Twitter. Noen med bestilling av SR+ fikk Mail om forventet levering Juli/August. Høres plausibelt ut. Skattefordelen i USA halveres 1. Juli

https://twitter.com/norwegianmodel3/status/1118936138788626434?s=21

Helge82

Jeg fikk denne fra DeliveryNO for ett par dager siden:

Hej Helge,

Ännu har vi inget levereringsdatum.
Detta estimeras I Juli/Augusti.

Vårt fältteam kommer att kontakta er med levereringsdatum.

Glas påsk!

Fikk SMS idag om at neste steg er final invoice og bestillingen kan ikke lengre endres på tesla.com.

kaares

Fikk denne på tekstmelding den 16.april:
SitatHi,

We are excited to let you know everything is complete in your Tesla account. The next step is to await the final invoice in your account. We will then be in contact via SMS/Phone to arrange a delivery date and time. Estimated delivery is late-May.

Kind Regards


Tesla Delivery

Tyder på at ting skjer ganske raskt. Hadde passet bedre å få den etter at feriepengene var på plass, men skitt au ;) La inn bestilling samme formiddag de åpnet for det. Reservert siden 1. april 2016. Mulig derfor jeg får allerede i mai.

Helge82

Merkelig at det ikke stod noe estimert dato i min SMS, ellers ganske lik melding. Jeg bestilte på kvelden samme dag som den ble tilgjengelig for bestilling. Hvilke ekstra valg tok du? Jeg tok ikke noe annet enn farge.

kaares

Sitat fra: Helge82 på fredag 19. april 2019, klokken 20:08
Merkelig at det ikke stod noe estimert dato i min SMS, ellers ganske lik melding. Jeg bestilte på kvelden samme dag som den ble tilgjengelig for bestilling. Hvilke ekstra valg tok du? Jeg tok ikke noe annet enn farge.
Blåfarge + aero-vinterhjul.

OAK

Har ikke fått noen sms, bestilte hvit med vinterhjul rett etter de åpnet for bestilling

Helge82

Sitat fra: OAK på fredag 19. april 2019, klokken 21:21
Har ikke fått noen sms, bestilte hvit med vinterhjul rett etter de åpnet for bestilling

Har du utført alle punktene inne på MyTesla siden?

OAK

Sitat fra: Helge82 på fredag 19. april 2019, klokken 23:04
Sitat fra: OAK på fredag 19. april 2019, klokken 21:21
Har ikke fått noen sms, bestilte hvit med vinterhjul rett etter de åpnet for bestilling

Har du utført alle punktene inne på MyTesla siden?

Jepp, nå står det bare:
"Neste steg
Vi sender deg faktura, og tar kontakt for betaling."
Har sendt epost til delivery, får vente til de svarer.

Helge82

Sitat fra: OAK på lørdag 20. april 2019, klokken 01:44
Sitat fra: Helge82 på fredag 19. april 2019, klokken 23:04
Sitat fra: OAK på fredag 19. april 2019, klokken 21:21
Har ikke fått noen sms, bestilte hvit med vinterhjul rett etter de åpnet for bestilling

Har du utført alle punktene inne på MyTesla siden?

Jepp, nå står det bare:
"Neste steg
Vi sender deg faktura, og tar kontakt for betaling."
Har sendt epost til delivery, får vente til de svarer.

Ok, da tror jeg de har glemt å sende deg SMS.

Daniel_0007

står samme hos meg, ikke fått no sms men fikk telefon fra Tesla på onsdag, skulle ha fødselsnr og forsikrings leverandør selv om jeg plottet det inn før, får se etter påsken, regner med ingen jobber der på røde dager heller.
Model 3 2019 LR Rwd

Helge82

Noen som har fått noen nye oppdateringer her?

OAK

Sitat fra: Helge82 på tirsdag 23. april 2019, klokken 09:57
Noen som har fått noen nye oppdateringer her?

Jeg fikk epost fra Tesla i dag der de skriver at de ikke har noen klar leveringsdato enda, men at de estimerer at leveranse vil skje i juni.
Bestillingen ble lagt inn 15.april.

Helge82

Ok, jeg bestilte den 12. Var det er generelt svar, eller spesifikt for din bestilling?

Rocklobster

Ble akkurat oppringt av Tesla om min bestilling, estimert juni-juli. Ikke noe VIN enda så tenker det er guestimate, i beste fall, med en stor klype salt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA