Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kun ett sett med hjulkapsler?

Startet av awaz, onsdag 17. april 2019, klokken 13:07

« forrige - neste »

awaz

Hentet sommerdekkene mine i dag fra Vianor og så at de hadde tatt Aero-felgen / hjulkapslene fra vinterdekkene og satt disse på sommerdekken, får man altså ikke et eget sett med hjulkapsler for vinter og sommer?

Balte

Mine sommerkapsler lå i bagasjerommet ved utlevering.

Dexter

Ønsker du virkelig å ha de på? Ser mye bedre ut uten.

HCO

Sitat fra: Dexter på onsdag 17. april 2019, klokken 13:32
Ønsker du virkelig å ha de på? Ser mye bedre ut uten.

Det er èn mening, men ikke nødvendigvis fasit for alle. Se egen tråd:
https://elbilforum.no/index.php?topic=43432.0
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

Tom

Jeg hentet sommer dekkene, (bytter selv) da sto kapslene på.

awaz

Tesla la inn bestilling på nye, sa det hender noen ganger at dekkene blir levert uten.

Mippen

Skal være med til begge så lenge hjulene er avbildet med.
Fremtiden er elektrisk.

daktari

Hva er poenget med dobbelt sett kapsler, de er helt like? Du kan bare ha på 4 om gangen
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

HCO

Sitat fra: daktari på onsdag 17. april 2019, klokken 17:22
Hva er poenget med dobbelt sett kapsler, de er helt like? Du kan bare ha på 4 om gangen

Hjulkapsler kan bli ødelagt eller stjålet. Greit å slippe å betale en gang til for noe man allerede har betalt for.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

GOS

Sitat fra: daktari på onsdag 17. april 2019, klokken 17:22
Hva er poenget med dobbelt sett kapsler, de er helt like? Du kan bare ha på 4 om gangen

Da har du fire å miste eller ødelegge.
(Om en ikke trykker de skikkelig inn på senternavet så sitter de ikke særlig godt fast)
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

ElbilJohn

Eller hvis man etterhvert ønsker å selge ett av settene med aerohjul, så er det greit hvis det følger med kapsler.
Tesla Model 3, 2019, LR, AWD, AP, red multi-coat, 18 Aero

Toalmar

Sitat fra: awaz på onsdag 17. april 2019, klokken 15:34
Tesla la inn bestilling på nye, sa det hender noen ganger at dekkene blir levert uten.
Hvordan kontaktet du de for å få ett sett til? Jeg fikk også kun et sett og reagerte på dette da jeg hentet sommerhjulene hos Vianor
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

mecanica vergara

Du vil sikkert sette pris på et ekstra sett når det første blir spist av veisalt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sølv 75D hentet desember 2107
Sort 3SR+

awaz

Sitat fra: Toalmar på onsdag 17. april 2019, klokken 19:19
Sitat fra: awaz på onsdag 17. april 2019, klokken 15:34
Tesla la inn bestilling på nye, sa det hender noen ganger at dekkene blir levert uten.
Hvordan kontaktet du de for å få ett sett til? Jeg fikk også kun et sett og reagerte på dette da jeg hentet sommerhjulene hos Vianor
Prøvde først å ringe dem, men det er jo helt umulig å komme gjennom på telefon, etter en time venting stakk jeg innom et Tesla servicesenter, de fiksa det ganske kjapt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA