Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Autopilot trial = gratis AP?

Startet av Frosty, tirsdag 16. april 2019, klokken 10:05

« forrige - neste »

trykkertor


tgmachine

Tesla sier at det kommer i løpet av uken til alle som er berettiget til det. Snakket med dem på telefon nå.

-tgmachine

las^se

Ingen melding hos meg, men autosteer er aktivert og testet. For info så deaktiveres autosteer når blinklyset aktiveres. Så litt begrenset er det. Klarer heller ikke skarpe svinger, men det visste jeg om allerede.
VW e-up! -14

Toalmar

Dukket også opp hos meg i dag uten noen melding hverken i app eller i bil.
synes bilen ligger litt mye mot midtstripen, men ellers ok.
Må testes litt mere først  :+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Tom

#19
Sitat fra: las^se på tirsdag 16. april 2019, klokken 18:03
Ingen melding hos meg, men autosteer er aktivert og testet. For info så deaktiveres autosteer når blinklyset aktiveres. Så litt begrenset er det. Klarer heller ikke skarpe svinger, men det visste jeg om allerede.
Første gang jeg blinket deaktiverte autosteer ,etterpå så skjer det ikke..

bakskj

Syntes enkel AP fungerer supert og føler jeg fikk det jeg betalte for. Men skal ikke fjernlys dimmes automatisk når man møter bil på mørk vei? Savner det!
2021 E-Tron 55
2019 TM3 AWD LR FSD

Handyman

Sitat fra: bakskj på søndag 21. april 2019, klokken 23:18
Syntes enkel AP fungerer supert og føler jeg fikk det jeg betalte for. Men skal ikke fjernlys dimmes automatisk når man møter bil på mørk vei? Savner det!
Kommer i senere versjon.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Rsk1

Jeg har enda ikke fått AP. Hentet ut bilen 4/4. Flere som enda venter?
Bmw i3 94ah (Solgt)
Model 3 LR

hobbybonden

Ja, jeg har heller ikke fått, hentet bilen 10.april

trykkertor

Tok rimelig nøyaktig 1mnd fra jeg hentet bil, til det ble aktivert. 15. mars til 16. april.

Toalmar

Sitat fra: trykkertor på mandag 22. april 2019, klokken 10:00
Tok rimelig nøyaktig 1mnd fra jeg hentet bil, til det ble aktivert. 15. mars til 16. april.
Det ligger nok noe her. Jeg etterlyste AP via DeliveryNO og fikk svar om at det gikk 4 uker fra bilen ble overlevert til de aktiverte den.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA