Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ioniq + Ionity

Startet av AppleKnocker, lørdag 13. april 2019, klokken 10:07

« forrige - neste »

AppleKnocker

Det går unna på europatur; kjørte 95 km på rundt 45 min. Snittfart like under 130km/t. Var ikke trafikk så farten var jevn. Stoppet på Ionity lader med 20% batteri. Under 18 minutter senere var bilen ladet til 80% og klar for neste etappe.
Fikk 68kw ladefart på det meste. Over 80% soc går det tregt.
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

Kjetil1986

Kombinasjonen av ladehastigheten og batteristørrelsen til Ioniq er helt gull  :+1:.

Hvordan har du gått fram for å betale på Ionity nedover?
Model 3 long range 2021

AppleKnocker

Har lastet ned Ionity app og lagt til kreditkort. Funker knirkefritt.
BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

Kjetil1986

Model 3 long range 2021

Zimon

Takker da fått ned Ionity appen her også, se om jeg lader på Ringskogen på vei hjem fra hytta en gang, eller ned til hytta.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

HPSE

Men hvorfor ladet ikke du til 90/94? ? :-) Betaler jo fastpris uansett så.. :D  (jada vet det går tregere etter 80, men ikke sååå tregt..

Fikk 33kw på 82%, 22 kw på 85-90%
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA