Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Leveringstid Tesla Wall Connector

Startet av kpfaaland, torsdag 11. april 2019, klokken 16:26

« forrige - neste »

kpfaaland

Hei!

Hva har folk opplevd av leveringstid på Tesla Wall Connector i Norge i det siste?
2018 S75D

sjokomelk

Omtrent så lang tid det tok å løfte den over disken på servicesenteret. Men de måtte bytte grepet de hadde på esken, så det tok kanskje 7 sekunder. Normalt hadde vel kanskje vært 4-5. ;D
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

Syversen

Jeg var så lat at jeg ikke gadd å trille med til servicesenteret,  så jeg kjøpte den på nettet. Bestilte også  gummimatter til m3. Til noen dager, så var de levert på døra.

Henning

kpfaaland

Sitat fra: Syversen på lørdag 13. april 2019, klokken 07:59
Jeg var så lat at jeg ikke gadd å trille med til servicesenteret,  så jeg kjøpte den på nettet. Bestilte også  gummimatter til m3. Til noen dager, så var de levert på døra.

Henning

Takk for tilbakemelding! Jeg fikk den et par dager etter bestilling, så det gikk overraskende fort. Jeg var litt bekymret for at det skulle ta et par uker, som det stod at det kunne ta i bestillingen.
2018 S75D

Soala

Noen som vet om TWC er på lager i Stavanger for tiden?

Sandvika

Sitat fra: Soala på mandag 28. oktober 2019, klokken 14:21
Noen som vet om TWC er på lager i Stavanger for tiden?
Ja, de som jobber der. tlf 51 63 77 10

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA