Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sliter med å legge inn kredittkortinfo på Tesla-Kontoen

Startet av Elnovise, mandag 15. april 2019, klokken 12:30

« forrige - neste »

Elnovise

Hei, kortet mitt ble borte og slettet fra kontoen, men jeg sliter med å legge inn det nye. Er blant annet en Rubrikk med "TAX ID". Vet noen hva som skal inn her? Jeg får bare feilmelding om at jeg må prøve igjen senere når jeg prøver å legge inn kortet mitt.


Amoss

Sitat fra: Elnovise på mandag 15. april 2019, klokken 12:30
Hei, kortet mitt ble borte og slettet fra kontoen, men jeg sliter med å legge inn det nye. Er blant annet en Rubrikk med "TAX ID". Vet noen hva som skal inn her? Jeg får bare feilmelding om at jeg må prøve igjen senere når jeg prøver å legge inn kortet mitt.

Det høres for meg ut som om du er:
1. Inne på ett annet land enn Norge. Her står det "Mva.-nummer" på det tilsvarende feltet.
2. Du er inne som "Virksomhet" ikke som "Personlig".

Håper dette oppklarer problemet :)
Model S 85D


Elnovise

Takk skal dere ha, spesielt cfol kan innvilge seg påskeferie med god samvittighet!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA