Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vannlekkasje 2017mod e-Golf

Startet av Øyvind Fredriksen, onsdag 10. april 2019, klokken 13:33

« forrige - neste »

Øyvind Fredriksen

Heisann.
Så en tråd fra 2017 om lekkasje i en e-golf, men var litt lenge siden.
Jeg kjøpte min fabrikkny fra forhandler juli 2017.
Første lekkasje i bakluke-området sept 2017. Bil inne hos forhandler uten at de kunne gjenskape feilen. Har bilder av vann som fosser inn når jeg åpnet bakluke, samt vann som lå inni baklukens plastdeksel og taket bake. Lekkasje 2 i februar 2018. Da rant det vann fra takpanelet. Da ble det skiftet en høyttaler i ene bakdøren da det hadde vært vann der også. Fortsatt klarte ikke forhandler å finne ut hvor vannet kom inn.
Så oppdaget vi her i forrige uke at det sto 2cm vann i dørken bak førersetet. Dette var etter kjøring i mye slaps og regn. Foran førersetet var det også mye vann. Bilen er nå altså inne for tredje gang grunnet vannlekkasje, og fikk først idag beskjed om at det var en kjent feil med pakninger på modellen.
Er det noen som har vært ute for akkurat samme, og som har klart å fått bilen helt tett til slutt? Har bedt om heving av kjøpet nå, men om de nekter må jeg jo nesten vurdere å la dem prøve å utbedre det helt. Er sykt fornøyd med bilen, sånn bortsett fra at den ikke tåler regn :/
Eller er det noen som har klart å fått hevet kjøpet på denne modellen da det viser seg at skaden skjer ved flere anledninger?

Ø.F.V


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA