Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Teslas lavmål i kunderservice når stadig nye høyder

Startet av T.K, torsdag 21. november 2019, klokken 11:07

« forrige - neste »

kaiat

Sitat fra: mthoring på torsdag 21. november 2019, klokken 16:23
Har man egentlig krav på å få dekket demontering og montering av boksen når boks og monteringstjeneste er kjøpt fra to forskjellige parter?


Jobbet i et firma som solgte blant annet el.motorer for 230V. Disse måtte koples direkte til nett, og da nødvendigvis av elektriker som kunden hyrte inn selv. Dersom en slik motor måtte skiftes ut på garanti/reklamasjon, brukte vi å dekke utgiftene til elektriker.

T.K

#16
Sitat fra: 1000kwh på torsdag 21. november 2019, klokken 21:38
Det er nå engang foreslått en ok løsning,  men trådstarter kan jo ta den tunge veien.

Men kjenner jeg får en dårlig følelse når det nevnes ufine metoder. Kan jo hende man bør sende en bekymringsmelding?

En ok løsning - å engasjere ekstern elektriker som demonterer laderen for deretter laderen til Holland? Videre sende regning til Tesla for elektriker samt pakke til Holland.

Jeg har vanskelig for å se at noen med normal intelligens eller noen som ikke har aksjer i Tesla synes at dette er en ok løsning. Om Forbrukerrådet hadde fått dette løsningsforslaget på bordet kunne det blitt førstesidestoff i avisene. Igjen. Om Teslas håpløse kundeservice.

1000kwh

#17
Sitat fra: T.K på fredag 22. november 2019, klokken 15:51
Sitat fra: 1000kwh på torsdag 21. november 2019, klokken 21:38
Det er nå engang foreslått en ok løsning,  men trådstarter kan jo ta den tunge veien.

Men kjenner jeg får en dårlig følelse når det nevnes ufine metoder. Kan jo hende man bør sende en bekymringsmelding?

En ok løsning - å engasjere ekstern elektriker som demonterer laderen for deretter laderen til Holland? Videre sende regning til Tesla for elektriker samt pakke til Holland.

Jeg har vanskelig for å se at noen med normal intelligens eller noen som ikke har aksjer i Tesla synes at dette er en ok løsning. Om Forbrukerrådet hadde fått dette løsningsforslaget på bordet kunne det blitt førstesidestoff i avisene. Igjen. Om Teslas håpløse kundeservice.
Jeg har ikke aksjer i Tesla, sååå.. du bestiller ny, monterer den og sender den gamle.

Nei, gjør som du vil.

geear

#18
Sitat fra: 1000kwh på fredag 22. november 2019, klokken 16:03
Sitat fra: T.K på fredag 22. november 2019, klokken 15:51
Sitat fra: 1000kwh på torsdag 21. november 2019, klokken 21:38
Det er nå engang foreslått en ok løsning,  men trådstarter kan jo ta den tunge veien.

Men kjenner jeg får en dårlig følelse når det nevnes ufine metoder. Kan jo hende man bør sende en bekymringsmelding?

En ok løsning - å engasjere ekstern elektriker som demonterer laderen for deretter laderen til Holland? Videre sende regning til Tesla for elektriker samt pakke til Holland.

Jeg har vanskelig for å se at noen med normal intelligens eller noen som ikke har aksjer i Tesla synes at dette er en ok løsning. Om Forbrukerrådet hadde fått dette løsningsforslaget på bordet kunne det blitt førstesidestoff i avisene. Igjen. Om Teslas håpløse kundeservice.
Jeg har ikke aksjer i Tesla, sååå.. du bestiller ny, monterer den og sender den gamle.

Nei, gjør som du vil.
Med andre ord havnet du i gruppen som i følge T.K ikke har normal intelligens. Ta det som et kompliment.  :+1: ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA