Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Leveringstid Model 3 ved bestilling i dag

Startet av Teslus, onsdag 10. april 2019, klokken 10:16

« forrige - neste »

Teslus

Hva tenker dere om leveringstid på Model 3 man bestiller i dag? Er det like stort trykk som i februar og mars, eller roer ting seg? Står jo mange biler i Norge som tilsynelatende ikke har fått en eier enda, og flere har fått bil på under 2 uker.

MrGudim

Snakket med Tesla i forrige uke, og de sa at nye bestillinger blir levert i løpet av mai.

Ellers kan man legge inn en bestilling og ringe Tesla for å høre om de har noen ledige biler du kan hente ut nå. Da får du nok en annen konfigurasjon men bilen kan bli hentet i løpet av en ukes tid.

Ketilwaa

Endte du med å bestille? Hvor lang tid tok levering? Jeg bestilte nå onsdag, og lurer på leveringstid. Nettsiden oppgav fortsatt mai, og jeg tok en telefon til dem. Fikk beskjed om at juni kom til å gå fint. Spørsmålet er da: når i juni? :)

Teslus

Jeg bestilte, og senere la til hengerfeste. Opprinnelig utlevering 28. Mai, men det var bilen uten hengerfeste. Den jeg har i bestilling har jeg fremdeles ikke fått, per 28. Mai stod den i Zeebrugge med forventet levering første halvdel juni. Fått final invoice 27. Mai.

I kjent Tesla-stil kommer vel bilen i utleveringskaoset på Lillestrøm som begynner fra 15. Juni...

Larmod3

Bestilte 10 mai og henter bilen 12 juni. 1 mnd er ikke galt synes jeg.
TM3 LR AWD
Bærum

Sense

Sitat fra: Teslus på fredag 31. mai 2019, klokken 21:30
I kjent Tesla-stil kommer vel bilen i utleveringskaoset på Lillestrøm som begynner fra 15. Juni...

Hva skal skje 15. juni? Kommer det en ny bølge med model 3?

Ketilwaa

Sitat fra: Sense på søndag 16. juni 2019, klokken 18:22
Sitat fra: Teslus på fredag 31. mai 2019, klokken 21:30
I kjent Tesla-stil kommer vel bilen i utleveringskaoset på Lillestrøm som begynner fra 15. Juni...

Hva skal skje 15. juni? Kommer det en ny bølge med model 3?

Tesla skal ha ut en mengde biler innen utløpet av 2. kvartal, og før ferie.




Sent from my iPhone using Tapatalk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA