Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Spoiler til TM3P montert?

Startet av TRM, tirsdag 09. april 2019, klokken 18:32

« forrige - neste »

TRM

Skal hente bil på fredag, og lurer på om Tesla nå leverer ut bilen med spoiler montert?
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMYP        MY22
Ioniq          MY18 - solgt
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Spiro

Ja det fikk jeg på min tm3p for ei uke siden i kr.sand
Tesla model 3 performance 2019
Leaf 30kw 2016
Mazda 6 2.2 optimum 2014 solgt

Strøm Tycoon

Noen har, noen har ikke. Vår hadde ikke.

TRM

Sitat fra: TRM på tirsdag 09. april 2019, klokken 18:32
Skal hente bil på fredag, og lurer på om Tesla nå leverer ut bilen med spoiler montert?
Svarer meg selv. Fikk bil utlevert uten spolier. Blir ettermontert når de får inn på lager.
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMYP        MY22
Ioniq          MY18 - solgt
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

AAB26

Noen som har fått ettermontert spoiler den siste tiden? Fikk bilen 30 mars og har ikke hørt en pøkk fra Tesla siden


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ludde

Noen her som har fått spoileren sin ettermontert?
Fikk bil i april og venter enda. Var innom SC for en stund tilbake hvor jeg så at de hadde en spoiler inne, men da manglet de visstnok utstyr for å montere den  ???

AAB26

Sitat fra: Ludde på fredag 13. september 2019, klokken 13:59
Noen her som har fått spoileren sin ettermontert?
Fikk bil i april og venter enda. Var innom SC for en stund tilbake hvor jeg så at de hadde en spoiler inne, men da manglet de visstnok utstyr for å montere den  ???

Jeg fikk min montert forrige uke(ventet siden mars), jeg hørte aldri noe fra dem, så jeg kjørte innom Kokstad og forhørte meg om hva som skjedde. Da hadde de plutselig den på lager og mulighet til å montere mens jeg ventet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA