Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

rentekampanje 0.99%

Startet av LAD, tirsdag 09. april 2019, klokken 07:47

« forrige - neste »

LAD

Ser at Jaguar tilbyr nå 0,99% rente på i-pace. Er det noen som har bestilt bil tidligere (pre april)og som har fått denne renten, eller gjelder den kun for ny bestilte biler?

xref

Sitat fra: LAD på tirsdag 09. april 2019, klokken 07:47
Ser at Jaguar tilbyr nå 0,99% rente på i-pace. Er det noen som har bestilt bil tidligere (pre april)og som har fått denne renten, eller gjelder den kun for ny bestilte biler?

Hvor ser du dette? Jeg var innom forhandler senest i går og spurte om finansiering. 3.0% var tilbudet og lovnad om at det var markedet beste.
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

LAD


Chimp

Motorpool tilbyr det også direkte på sine nettsider. Jeg fikk ikke tilbudet da jeg skulle hente ut(betale) bil for et par uker siden. Har du ikke hentet ut bil kan du sikkert prøve deg på dette. Jeg visste ikke om tilbudet...

Oddball

Tilbud gjelder for kun nye kontrakter.
  står det på jaguar.no

LAD

da har de oppdatert hjemmesiden, det stod det ikke igår:-/

Jaro

Jeg spurte også.  Men fikk tydelig svar at det kun gjaldt nytegnede kontrakter.  Selger refererte sågar til at det i alle fall ikke gjaldt de som hadde kontraktpriser fra i høst (før prisstigning). 
Husker når jeg kjøpte siste Tesla X så fikk jeg kontrakten endret ihht ny rentekampanje.  Og den var superbillig så det utgjorde ganske mye.
VW e-Golf 2014 - Solgt
Tesla S P85 2014 - Solgt
Tesla X75 2017 - Solgt
BMW i3s 2019 - Solgt
BMW i3 2017
Jaguar I-Pace
--  Sandnes, Rogaland --

olavxxx

De bør gi samme mulighet til alle som ikke har tatt levering, siden lånet da ikke er effektuert enda.

Dette er jo en form for "rabatt" (de sponser renten), så verdien på dette kan bli en del tusen!

xref

Sitat fra: olavxxx på tirsdag 16. april 2019, klokken 09:07
De bør gi samme mulighet til alle som ikke har tatt levering, siden lånet da ikke er effektuert enda.

Dette er jo en form for "rabatt" (de sponser renten), så verdien på dette kan bli en del tusen!

De burde kanskje men de har åpenbart valgt å ikke gjøre det ;) fikk tydelig beskjed jeg også om at dette kun gjaldt nye bestillinger.
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Ingeniøren

Sitat fra: olavxxx på tirsdag 16. april 2019, klokken 09:07
De bør gi samme mulighet til alle som ikke har tatt levering, siden lånet da ikke er effektuert enda.

Dette er jo en form for "rabatt" (de sponser renten), så verdien på dette kan bli en del tusen!

Det er nok noe med små skrift som ikke gjør det så gunstig som det høres ut....
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

4Matic Fanatic

Sitat fra: Ingeniøren på tirsdag 16. april 2019, klokken 09:13
Sitat fra: olavxxx på tirsdag 16. april 2019, klokken 09:07
De bør gi samme mulighet til alle som ikke har tatt levering, siden lånet da ikke er effektuert enda.
Dette er jo en form for "rabatt" (de sponser renten), så verdien på dette kan bli en del tusen!
Det er nok noe med små skrift som ikke gjør det så gunstig som det høres ut....
Hvorfor i all verden skulle Jaguar sponse bilkjøpere som allerede har signert på en avtalt pris?

Dette koster noe, og hovedsaken er å selge flere biler i et marked med stadig økende konkurranse.

daktari

Sitat fra: 4Matic Fanatic på tirsdag 16. april 2019, klokken 09:21
Sitat fra: Ingeniøren på tirsdag 16. april 2019, klokken 09:13
Sitat fra: olavxxx på tirsdag 16. april 2019, klokken 09:07
De bør gi samme mulighet til alle som ikke har tatt levering, siden lånet da ikke er effektuert enda.
Dette er jo en form for "rabatt" (de sponser renten), så verdien på dette kan bli en del tusen!
Det er nok noe med små skrift som ikke gjør det så gunstig som det høres ut....
Hvorfor i all verden skulle Jaguar sponse bilkjøpere som allerede har signert på en avtalt pris?

Dette koster noe, og hovedsaken er å selge flere biler i et marked med stadig økende konkurranse.
Fordi det er god kundeservice. Et annet elbilmerke pleier å justere prisene ofte. Dette kommer oftest kundene til gode som har bil i bestilling, men kun når prisen går ned.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

JorEl

Rentekampanjen; *0,99% rente er subsidiert i tre år, for deretter å bli justert til normal produkt-rente.
Etablerings-/tinglysningsgebyr kr 4.330,-  :o og termingebyr kr 95,-.
Termingebyret blir jo faktisk en 1000-lapp i året. Har det samme gjennom Tesla/DNB og det drar opp den effektive renta ved lav rente.

Heldige de av dere som var først ute, og fikk gode priser. :+1:
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA