Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Prisene på Finn.no for høye? Sammenl. med priser på brukt fra Tesla med garanti.

Startet av Lyse Tanker, mandag 08. april 2019, klokken 15:38

« forrige - neste »

Bjoris

Sitat fra: Newbee på søndag 14. april 2019, klokken 21:18
Sitat fra: Bjoris på søndag 14. april 2019, klokken 19:53
Hvorfor vil norn kjøpe en 6 år gml TMS til nesten samme pris som TM3 SR+? Da skal en ha veldig stort behov for stort bagasjerom, innvendig er det jo heller liten forskjell...

Jeg hadde lett valgt en 6mnd gammel S fremfor en mod 3. Synes også de interiørmessig er svært forskjellige.
De er to helt forskjellige biler etter min smak.

Joda, men 6 mnd hml S med samme rekkevidde er jo veldig mye dyrere:)

Newbee

Sitat fra: Bjoris på mandag 15. april 2019, klokken 00:47
Sitat fra: Newbee på søndag 14. april 2019, klokken 21:18
Sitat fra: Bjoris på søndag 14. april 2019, klokken 19:53
Hvorfor vil norn kjøpe en 6 år gml TMS til nesten samme pris som TM3 SR+? Da skal en ha veldig stort behov for stort bagasjerom, innvendig er det jo heller liten forskjell...

Jeg hadde lett valgt en 6mnd gammel S fremfor en mod 3. Synes også de interiørmessig er svært forskjellige.
De er to helt forskjellige biler etter min smak.

Joda, men 6 mnd hml S med samme rekkevidde er jo veldig mye dyrere:)



Tilbake til spm ditt om hvorfor noen heller vil kjøpe en 6mnd gammel mod S. Jo, fordi det er mye mer bil enn mod 3. Kan derfor ikke sammenligne prisen heller.
Model S "RAVEN" PERFORMANCE LUDICROUS MODE

Zeeshan Sheikh

Vurderer også å kjøpe brukt s85 fra Tesla.

Han bruktbil fyren hos Tesla er umulig å få kontakt med. Vet noen om vinterdekk følger med? I en av annonsene stod det spesifikt av vinterhjul følger med, mens i de andre står det ingenting.
TM3 SR+ hvit med sort interiør bestilt 17.07.19

noto

Vinterdekk følger ikke med annet enn unntaksvis, og da står det i annonsen.

tesla-model-y

Satt kaffen i halsen da det plutselig dukket opp en 2014 TMS 85 for under 290 000, i riktig farge (i følge kona). Den har dog 125k+ km (vi hadde egentlig tenkt å se etter en med færre mil), men vi slo til likevel. Så også at det var TMS85 til 250 000 kr med 140k+ km den forsvant også rimelig raskt. (På finn.no fikk vi bare smilefjes som svar da vi forsøkte å prute ned til priser tilsvarende det som finnes på Tesla sine side).

Lurer på om vi var litt for raske på avtrekkeren? Ble litt bekymra da jeg leste her på forumet om å kjøpe bil usett, men det kan vel ikke være så ille at det lukter råtten gris i bilen og er gjennomrusta og bulkete?

Kramzz

Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA