Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Virker jeda for noen av dere?

Startet av hemi, fredag 05. april 2019, klokken 15:14

« forrige - neste »

VikingWithWings

#15
Sitat fra: VikingWithWings på mandag 08. april 2019, klokken 19:01
Sitat fra: S4e på søndag 07. april 2019, klokken 10:30
Har du link til den du har bestilt?

Regner med å ha den i posten i slutten av uka. Bestilt på AliExpress, så jeg tror jeg vil se om den virker før jeg legger ut link. Ellers er det bare å søke på «USB splitter» å se etter de som har en dataplugg og en ladeplugg. Finnes i bøtter og spann også på eBay om man foretrekker å handle der.

Legger ved et bilde. Ingen garantier og oppdaterer post når jeg har testet.


Har fått kabel fra leverandør på bildet av kabel. Den virker IKKE da det er data på begge kontaktene. I forhold til beskrivelsen av produktet, var det feil kabel og den ene kontakten var ikke merket som på bildet.
Løste det ved å klippe over grønn og hvit leder i kabelen. Da virket det, men hadde håpet å unngå nettopp dette.
11.mars -19 TM3P Deep Blue Metallic
EAP -> FSD | HW2.5 -> HW3.0 | FW2022.40.4.1

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA