Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Utleveringer i Trondheim

Startet av Fornybarbil, søndag 07. april 2019, klokken 18:01

« forrige - neste »

Fornybarbil

Gleder meg når jeg leser den tråden. Tror jeg skal holde meg unna resten til torsdag.

tmn

#16
Liten status fra meg også! Reserverte april 2016. Bestilte desember 2018. Utlevert 9.april 2019, Trondheim.

Ingen merknader fra meg heller. Storfornøyd :D
Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

CaRloz

Sitat fra: tmn på tirsdag 09. april 2019, klokken 11:39
Liten status fra meg også! Reserverte april 2016. Bestilte desember 2018. Utlevert 9.april 2019, Trondheim.

Ingen merknader fra meg heller. Storfornøyd :D

Gratulerer med ny bil :) Jeg må vente et døgn til før jeg skal hente min.. Gleder meg :D

Elbilino

Hos hvilket dekkhotell er sommerdekkene oppbevart? Fikk beskjed fra Tesla når jeg hentet ut bilen at jeg skulle bli oppringt av et dekkhotell, men husket ikke hvilket :)

ok67

Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt


Tøvdall

#21
Ringte Vianor Leangen i dag, ettersom jeg ikke har fått noen melding enda. Hentet bilen for 2 uker siden, og erfarer at piggdekk og godt over 20 varmegrader (over 2 uker), ikke er noen idéell kombinasjon når man gjerne ønsker å holde dekkene freshe til neste år.

Vianor aner ikke hvor sommerhjulene er, og kunne ikke garantere at hjulene ankommer til fristen for å få av piggene...
2019 Model 3 (Midnight Silver metallic)
SOLGT - 2018 e-Golf FL (Atlantic Blue)

Premium19

Fikk SMS rett før påske fra vianor, men synes online bestillingssystemet deres virket litt rart, så jeg droppet å bestille. Ringte derfor Vianor Leangen i dag for bestille time. Fikk time på fredag, men de sa ingen ting om at de ikke hadde sommerhjula mine! Så da gjenstår det å se på fredag.
2019 TM 3 AWD LR

Fornybarbil

#23
Edit: Jeg stryker denne "klagen" siden jeg fikk sms i dag.

ok67

Fekk skifta til sommarhjul i dag   :)
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA