Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

"Kvitring" fra bilen

Startet av HenrikRH, onsdag 03. april 2019, klokken 19:00

« forrige - neste »

HenrikRH

Hei trillingeiere!

Vår C-Zero er fra 2012 og har ikke gjennomgått noen reprasjoner enda, derimot frykter jeg for at det ikke er lenge til den må det.
Når jeg drar på gassen og kjører på litt ujevn vei, lager understellet "kvitrelyder", som fra en fugl..
Er det noen som har det samme eller kjenner til årsak?

Nissan Leaf Nordic 2015
Hvit perlemor, Bose Sound system
Levert av Vestfold Auto

Påkjørt bakfra og kondemnert juni 2017.
-


Citroen Z-Cero 2012 med Webasto

engolf

Svårt att säga nåt konkret utifrån beskrivningen.
Märker du nånting annat som vibrationer i bilen/ratten, att bilen vill dra till vänster/höger när oljudet uppstår? Jag vet att stötdämpare kan laga visslande ljud under belastning..

TB

Merker på min at det er litt kvitrelyder når jeg kjører over fartshumper. Tror det er foringer, eller støtdemper som lager lyden.
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

elektriskp

Sitat fra: HenrikRH på onsdag 03. april 2019, klokken 19:00
Hei trillingeiere!

Vår C-Zero er fra 2012 og har ikke gjennomgått noen reprasjoner enda, derimot frykter jeg for at det ikke er lenge til den må det.
Når jeg drar på gassen og kjører på litt ujevn vei, lager understellet "kvitrelyder", som fra en fugl..
Er det noen som har det samme eller kjenner til årsak?


Fant du ut hva dette var?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA