Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Har dere som bestilte uten AP før 1.mars fått det som lovet?

Startet av Chill-mode, tirsdag 02. april 2019, klokken 23:47

« forrige - neste »

Toalmar

Sitat fra: tgmachine på torsdag 11. april 2019, klokken 17:32
Merkelig....trodde alle som hadde model3 burde ha fått den da? Siden du har. Er det ikke global utrulling?
Samme her, fikk 2019.8.6 i går, men ingen AP enda  :-1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Toalmar

Sitat fra: tgmachine på torsdag 11. april 2019, klokken 17:32
Sitat fra: Genax på torsdag 11. april 2019, klokken 16:52
Enkel AP her hos meg.

Fikk den forrige uke. Er nå på 2019.8.5

Merkelig....trodde alle som hadde model3 burde ha fått den da? Siden du har. Er det ikke global utrulling?
Synes dette er spesielt selv. Dette er den eneste jeg har lest om som har fått AP
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Pocoloco

@Genax
Bestilte du enkel AP, negraderte fra EAP eller ingenting i det heletatt, men fikk nå den "gratis" versjonen?
Kan du sende bilde fra AP menyen?
Tesla Model ≡ 06.04.19

TøddiVedder

Pris gått ned litt igjen nå. Nå som autopilot er inkludert?

thorerik

Kan det være at de har drøyet oppgraderingen til AP fordi det skal bli inkludert i standard utstyret?

Jeg har jo en liten mistanke om at vi som ikke valgte AP også får det i en felles oppgradering, da det ikke er mulig å kjøpe den for seg selv lengre..

Torair



Trultefan

Sitat fra: thorerik på fredag 12. april 2019, klokken 08:29
Kan det være at de har drøyet oppgraderingen til AP fordi det skal bli inkludert i standard utstyret?

Jeg har jo en liten mistanke om at vi som ikke valgte AP også får det i en felles oppgradering, da det ikke er mulig å kjøpe den for seg selv lengre..

Du kan kjøpe AP via Tesla kontoen din. 25100,-. Løp å kjøp :)
Tesla Model Y Performance MY23
Morris Garages 4 Standard MY24

Torair

Ut fra ditt siste innlegg så ser ut som du Chill-mode har fått dette i bilen din nå, stemmer dette?
Når og hvordan fikk du det?  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA