Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Front Radar

Startet av Kåre_S, tirsdag 02. april 2019, klokken 09:12

« forrige - neste »

Kåre_S

Noen som vet hvordan Adaptive Cruise Control og front radaren oppfører seg i snøvær? Blir den fort "ikke operativ"? Er det noe varme element i den?
Tesla Model 3 Long Range (april 2019)
40 Kwh Leaf (april 2018)

VikingWithWings

Ble inop i snøvær ja. Om det er radarsensorer eller de andre sensorene som gjør det, vet jeg ikke. Ser ikke ut til å være noe varme av betydning der.
11.mars -19 TM3P Deep Blue Metallic
EAP -> FSD | HW2.5 -> HW3.0 | FW2022.40.4.1

Kåre_S

er vel egentlig ganske logisk ja....
Tesla Model 3 Long Range (april 2019)
40 Kwh Leaf (april 2018)

Handyman

Sitat fra: Kåre_S på tirsdag 02. april 2019, klokken 09:12
Noen som vet hvordan Adaptive Cruise Control og front radaren oppfører seg i snøvær? Blir den fort "ikke operativ"? Er det noe varme element i den?
Vet ikke ang radar, men "parkeringssensorene" er i alle fall oppvarmet.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

OhmPaPa

Har TMX men antar det fungerer likt? Må ut og koste snø og slaps fra fronten med ujevne mellomrom om vinteren. Samt holde håndbaken mot kameraene mellom dørene så doggen forsvinner.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA