Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Teste model3 LR i stavangerområdet

Startet av Morten M., tirsdag 02. april 2019, klokken 14:22

« forrige - neste »

Morten M.

Hei, jeg driver og prøver å argumentere overfor fruen og meg selv at vi kan klare oss med en model 3, men jeg har ikke fått prøvd en og får litt stress av å skulle innom Tesla showroomet på Forus.

Så derfor prøver jeg meg på en litt sær/krevende forespørsel her. Er det noen som kunne tenke seg å låne bort sin model 3 i en halvtimes tid? Så kan jeg vise fruen og ungene at det er bil for oss. Holder til i Sandnes, men jeg kan godt kjøre for å få prøve.
Tesla Y 2021 LR AWD
Tesla X100D 2019 (pre-raven)(Solgt)
Fiat 500e 2014 (viva mexico)

sjokomelk

Da ville jeg nok heller satset på en god venn som har fått Model 3 enn å spørre vilt fremmede om de kan låne vekk en halv million til deg... Evt. bare bite i det sure eplet og besøke Tesla.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

Morten M.

Sitat fra: sjokomelk på tirsdag 02. april 2019, klokken 14:40
Da ville jeg nok heller satset på en god venn som har fått Model 3 enn å spørre vilt fremmede om de kan låne vekk en halv million til deg... Evt. bare bite i det sure eplet og besøke Tesla.
Takk for innspill, du kan godt få låne min bil til en halv million i mellomtiden. :)
Tesla Y 2021 LR AWD
Tesla X100D 2019 (pre-raven)(Solgt)
Fiat 500e 2014 (viva mexico)

Linka

Sitat fra: Morten M. på tirsdag 02. april 2019, klokken 14:22
Hei, jeg driver og prøver å argumentere overfor fruen og meg selv at vi kan klare oss med en model 3, men jeg har ikke fått prøvd en og får litt stress av å skulle innom Tesla showroomet på Forus.

Så derfor prøver jeg meg på en litt sær/krevende forespørsel her. Er det noen som kunne tenke seg å låne bort sin model 3 i en halvtimes tid? Så kan jeg vise fruen og ungene at det er bil for oss. Holder til i Sandnes, men jeg kan godt kjøre for å få prøve.

Det er ikke noe kø eller stress ved Tesla på Forus nå de gangene jeg har vært innom. Kun noen med desperate blikk som lurer på om salgspersonene kan si hvor bilen deres er.

Tror du slipper å kjøre rundt med chaperone i tillegg nå.

Mannen og meg prøve kjørte vel i starten av februar mens ungene var i barnehagen.

ElbilJohn

Det kan jo være noen i nærheten vil da deg teste sin bil. Og som takk kan du bruke hans refferal kode, hvis du velger å kjøpe. Win win
Tesla Model 3, 2019, LR, AWD, AP, red multi-coat, 18 Aero

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA