Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Zoe Life 2016 (23,3kWh) - kr 129.000

Startet av HCO, fredag 05. april 2019, klokken 08:20

« forrige - neste »

HCO

Olaf, mitt beste bilkjøp noensinne, må dessverre omplasseres. Dette har vært et 100% problemfritt eksemplar, som har blitt tatt godt vare på av bilentusiast, dvs. meg. Bilen er strøken, både kosmetisk og teknisk, og har nettopp fått to splitter nye (altfor dyre) Michelin Energy EV-dekk. Komplett ladestasjon følger selvsagt med, og vi har gjort alle de vanlige Zoe-tilpasningene (klone-sensorer, gummimatter, spylerdyser).

Finn-annonse:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=143340863

For et innbarka "petrol-head", har de siste tre årene vært en spennende reise. Det begynte med at nummer2-bilen, en gammel Mazda 323, skulle hugges. Dette sammenfalt med at Renault kjørte "renaultvere"-kampanje (som de forsåvidt har gjort hele tiden siden, men uten krav om hugging av bil). Vi har aldri tidligere vurdert verken fransk eller elbil, og nå endte vi med to stk Zoe...

Les gjerne om hvordan vi tvilte oss frem til å bli lykkelige Zoe-eiere, her:
https://elbilforum.no/index.php?topic=26370.0

2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

christian.vig@online.no

Får ikke opp finn annonsen. Er dette Zoe med lang rekkevidde?

Sent fra min SM-N950F via Tapatalk


HCO

Sitat fra: christian.vig@online.no på fredag 05. april 2019, klokken 08:33
Får ikke opp finn annonsen. Er dette Zoe med lang rekkevidde?

Sent fra min SM-N950F via Tapatalk

Jeg la inn feil lenke først, det skal være riktig lenke nå. Dette er 23,3kWh-versjonen, 41kWh kom først i 2017 om jeg husker riktig.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

HCO

2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA