Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny nøkkel - hva koster det?

Startet av Bjoris, mandag 01. april 2019, klokken 22:56

« forrige - neste »

Bjoris

Vi skal selge Leaf 2.0 til fordel for TM3, selvagt har vi mistet ene nøkkelen. Hva koster det med ny, er det noe som vil ta tid hos Nissan for å få? Irriterende nok er det langt å kjøre for oss til Nissan

tolapet

enkleste..,-...og mest korrekte svaret får du antageligvis ved å ta en telefon til ......Nissan...

Bjoris

Sitat fra: tolapet på mandag 01. april 2019, klokken 23:32
enkleste..,-...og mest korrekte svaret får du antageligvis ved å ta en telefon til ......Nissan...

Nå er jeg online med en potensiell kjøper så tenkte det var noen som visste prisen her og nu, uansett jeg må ta den kosten selvsagt...

Thomas Parsli

Sitat fra: Bjoris på mandag 01. april 2019, klokken 22:56
Vi skal selge Leaf 2.0 til fordel for TM3, selvagt har vi mistet ene nøkkelen. Hva koster det med ny, er det noe som vil ta tid hos Nissan for å få? Irriterende nok er det langt å kjøre for oss til Nissan

Rundt 2.500,-
https://www.dinside.no/motor/dette-ma-du-betale-om-du-mister-bilnokkelen/67323114

Du får de på nett til rundt 500,- men de må programmeres. Hva en forhandler ska ha for det aner jeg ikke. Det er mulig låssmeder også kan programmere disse.
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

Bjoris

Det er såpass ja, fordømt irriterende for den kommer til å dukke opp uken etter bilen er solgt!

Thomas Parsli

Kan du ikke spørre kjøper om du får lov til å lete litt mer etter nøkkelen, hvis ikke skal du refundere kostnadene til en ny?
Vi pleier å finne slikt når vi rydder unna vinterklær, dvs. rundt påske :(
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA