Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla app for Samsung Gear/Galaxy Watch endelig på plass

Startet av rklokk, mandag 01. april 2019, klokken 11:49

« forrige - neste »

rklokk

S85 levert 23.9.13 #P1674. Yaay!
S90D 2016. Yaay!
TM3P levert 16.3.2019 Yaay!
Oslo.

MrGudim


hemi


hemi

svarer meg selv, telefonen finner den aldri, du må starta galaxy watch appen på tlf, så apper der, så søke, samsung og google kontoene må knyttes sammen med eget passord på samsung kontoen

appen koster 85 spenn, helt innafor, kunne tenkt meg ladeluke ikon på frontskjermen

RuneW

Hadde ikke forundret meg om det kom en egen skjerm med "favoritter" på en gang i framtiden.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

rklokk

Sitat fra: RuneW på lørdag 27. april 2019, klokken 00:36
Hadde ikke forundret meg om det kom en egen skjerm med "favoritter" på en gang i framtiden.

Hurtigmeny er nå tilgjengelig ved å sveipe fra "vekker bil" skjermen så man slipper å vente til bilen er våken.
Også støtte for den nye Galaxy Active uten bezel...
S85 levert 23.9.13 #P1674. Yaay!
S90D 2016. Yaay!
TM3P levert 16.3.2019 Yaay!
Oslo.

RuneW

TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

mr.rs4

Hvilke passord er det ein skal bruke?
Ikke enkelt å skrive inn passord og mail, spesielt om det er langt
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

RuneW

Sitat fra: RuneW på søndag 19. mai 2019, klokken 19:55
Supert  :+1:  Gleder meg til å prøve!

Det lille (klima + ladeport) jeg har rukket å teste ser ut til å fungere bra. Supert  :+1:
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

RuneW

Sitat fra: mr.rs4 på torsdag 23. mai 2019, klokken 02:59
Ikke enkelt å skrive inn passord og mail, spesielt om det er langt

Nei, her er appen litt knotete. Mail blir kuttet både her og der. Og så måtte jeg skrive bruker/pass på nytt når appen ble oppdatert?
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

mr.rs4

Hvilke bruker og passord skal klokken ha?
Får ikke registrert tesla bruker på klokken...
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

RuneW

Samme som Tesla-kontoen, så vidt jeg husker. Men det er lett å skrive feil på klokka.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

mr.rs4

#12
Fikk det til etter MANGE prøvelser. Har lang mail adresse og langt passord.
Men ser ikke det 2 bildene som er lenger oppe i tråden
Har bare denne (kan trykke på de 3 prikkene og, da kommer det opp iconer langs klokke kanten).
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

RuneW

#13
Sitat fra: rklokk på søndag 19. mai 2019, klokken 17:21
Hurtigmeny er nå tilgjengelig ved å sveipe fra "vekker bil" skjermen så man slipper å vente til bilen er våken.

Jeg tror disse skjermene bare er tigjengelige før bilen er vekket. Poenget er at det gjerne tar en stund før bilen er vekket. Ved å sveipe og bruke disse "hurtigtastene" kan man "bestille" kommandoer før bilen er vekket slik at de ble kjørt når appen endelig får kontakt.

Jeg synes det er genialt. Kanskje fordi det var et ønske fra undertegnede...

Men jeg kan forstå om det er ønskelig å ha disse knappene tilgjengelige hele tiden. Synes trykking på [...] med ditto mikroskopiske knapper er vanskelig å bruke. Jeg har også ytret ønske om en "right swipe" som viser en skjerm med max 4 favoritt-operasjoner. Slik at det går an for en som ikke er hjernekirurg å treffe knappene noenlunde greit... :laugh:
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

rklokk

Sitat fra: RuneW på fredag 24. mai 2019, klokken 14:36
Sitat fra: rklokk på søndag 19. mai 2019, klokken 17:21
Hurtigmeny er nå tilgjengelig ved å sveipe fra "vekker bil" skjermen så man slipper å vente til bilen er våken.

Jeg tror disse skjermene bare er tigjengelige før bilen er vekket. Poenget er at det gjerne tar en stund før bilen er vekket. Ved å sveipe og bruke disse "hurtigtastene" kan man "bestille" kommandoer før bilen er vekket slik at de ble kjørt når appen endelig får kontakt.

Jeg synes det er genialt. Kanskje fordi det var et ønske fra undertegnede...

Men jeg kan forstå om det er ønskelig å ha disse knappene tilgjengelige hele tiden. Synes trykking på [...] med ditto mikroskopiske knapper er vanskelig å bruke. Jeg har også ytret ønske om en "right swipe" som viser en skjerm med max 4 favoritt-operasjoner. Slik at det går an for en som ikke er hjernekirurg å treffe knappene noenlunde greit... :laugh:

Egen favorittmeny fra hovedsiden kommer i neste oppdatering. Bare et par tesla-uker til...   :)
S85 levert 23.9.13 #P1674. Yaay!
S90D 2016. Yaay!
TM3P levert 16.3.2019 Yaay!
Oslo.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA