Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Helfoliering

Startet av oStoreBil, mandag 01. april 2019, klokken 00:49

« forrige - neste »

oStoreBil

Vurderer å helfoliere og sote glassene på bilen vår. Det er en 2015. Noen som har gjort det evt tanker rundt dette å dele?

Dusy

Tja er jo ikke så mye å tenke på det her. Bilen min er inne nå for Ditec og sot av glassene bak B stolpen samt bakruta. Gjør seg det :)

oStoreBil

Sitat fra: Dusy på mandag 01. april 2019, klokken 15:48
Tja er jo ikke så mye å tenke på det her. Bilen min er inne nå for Ditec og sot av glassene bak B stolpen samt bakruta. Gjør seg det :)

Har du noen du vil anbefale i Oslo?

Dusy

Foliering er jeg usikker på. . Tenker du foliering for å bytte farge, eller foliering for å ivareta lakken? Uansett, jeg bruker Pit Stop Bilpleie på Rud i Bærum for sot, og Ditec (lakkforsegling). De kan sakene sine, og har levert så og si alle bilene i familien dit.

oStoreBil

Sitat fra: Dusy på mandag 01. april 2019, klokken 17:05
Foliering er jeg usikker på. . Tenker du foliering for å bytte farge, eller foliering for å ivareta lakken? Uansett, jeg bruker Pit Stop Bilpleie på Rud i Bærum for sot, og Ditec (lakkforsegling). De kan sakene sine, og har levert så og si alle bilene i familien dit.

Takk for info. Foliering for beskyttelse, men også bytte farge når vi først er i gang...

Magnus Hansen

Det er vel de gjennomsiktige beskyttelsefoliene som er mest slitesterke

oStoreBil

Sitat fra: Magnus Hansen på tirsdag 02. april 2019, klokken 21:14
Det er vel de gjennomsiktige beskyttelsefoliene som er mest slitesterke

Det visste jeg ikke. Har sølv, ønsker nå sort. Gjerne matt

olegus

Jeg også forhørte meg om foliering på min golf, matt svart... 21 tusen, så sto over.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA