Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

DAB Radio og Favoritt Kanaler

Startet av RogerG, mandag 30. mars 2015, klokken 13:09

« forrige - neste »

RogerG

Hei!

Noen som vet om det er muligt å unngå å måtte bla igjennom hele kanal listen når man bytter radio kanal ved hjelp av multifunksjonsrattet? Klarer å lagre favorittkanalene på touch skjermen, men når jeg blar gjennom med knappene på rattet må jeg igjennom hele listen.

Roger

Råde

Det finnes et setup-valg for om du skal bla i kanal- eller favorittlisten fra rattet. Husker ikke under ved hvilket menyvalg.
e-Golf | X75D

RogerG

Merkelig så godt unnagjemt det valget var da.. Får vel bare fortsette å lete. :)

Råde

Er ca 1000km fra min kjære golf akkurat nå, så kan ikke hjelpe, men keep on looking. Jeg snublet over det ved en tilfeldighet.
e-Golf | X75D

RogerG

Man skulle jo tro at det var dette meny valget her, men det utgjør ingen forskjell når man blar igjennom listen.

janegils

Merkelig...ser ut som det er rett innstilt.
Hos meg så blar den igjennom favorittlista når det er innstilt sånn.
Har engelsk meny, men det skulle ikkje være forskjell på det.

Du kan også sjå på side 28 i bruksanvisninga (nederst).
The rotation of earth really makes my day

RogerG

Fant nettopp ut at det meny valget på posten over gjelder kun for å bla med piltastene på touch skjermen. Du velger da mellom å bla gjennom alle kanalene eller kun dem du har lagret.

Veldig dumt visst man ikke kan gjøre tilsvarende på combi instrumentet. Prøvde å holde inne 0.0 knappen for å se om det var noen valg der man kunne endre, men det var det ikke.

RogerG

janegils: Blar du på combi instrumentet ved hjelp av rattet eller trykker du på touch skjermen?

janegils

Trykker på rattet, men eg undrast på om vi ikkje trykker på de same tastane.
Eg bruker de to 'fram/tilbake'-tastane nederst på høgre side på rattet.
The rotation of earth really makes my day

RogerG

#9
Jepp. Det funket det. Jeg brukte dem tastene som peker opp og ned. EDIT: Ikke dem som peker til venstre og høyre.

omg, dette burde jeg har funnet ut av på egenhånd, litt flaut.. ;)

Takk for hjelp.

anna

Sommertid - klokka i e-Golfen har ikke endret seg til sommertid. Er det slik at klokka må stilles manuelt?

nilskt

Min stilte seg selv. Bruker tid fra GPS. Mulig dette er en innstilling(?)
Nightblue e-Golf med varmepumpe siden 14. januar

Radiobil1

Hvordan søker man opp alle kanaler radioen finner, og så flytte de man vil ha først på lista?


Ikke akkurat enkel og intuitiv den radioen synes jeg, men sikkert meg som er for enkel.

Coolio

du velger i menyen om du vil bruke kanalliste eller minneliste

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA