Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilket nettverk bruker Jaguar Assistanse?

Startet av RayBomb, søndag 31. mars 2019, klokken 11:17

« forrige - neste »

RayBomb

Jeg har mistet kontakten med bilen fra appen pga Jaguar assistanse rådet meg til å reset'e bilen ved å holde inne knappen i mer enn 10 sekunder. Jeg hadde mistet muligheten å ringe Jaguar assistanse med 3+ sec press på knappen og ønsket å få ordnet dette. Etter at det var gjort mistet jeg helt kontakten med bilen fra appen.
Så jeg bestemte meg for å koble fra bilen fra min konto på nettsiden. Dette fikk jeg bare gjort sånn halvveis, og siden det står skrevet at bilen bør stå ute for god mobildekning, så lurer jeg på hvilket nettverk bilen sitt skjulte sim-kort bruker.
Jaguar assistanse ville ikke fortelle meg dette fordi de ikke visste om den informasjonen kunne hjelpe meg!!! Holder visst ikke at jeg har betalt masse penger for bilen... Trist..
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA