Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sentry mode slår ikke inn?

Startet av Erik N, lørdag 30. mars 2019, klokken 17:44

« forrige - neste »

Erik N

Jeg fikk sentry mode i siste update og har nå prøvd den ut. Resultatet var at den aktiviserte seg veldig lett (HAL-øyet på skjermen når noen ser inn i bilen) men jeg klarte ikke å aktivere alarmen.

Jeg banket i vinduer, satt på panser / bakside, rev og vugget i bilen og sparket på dekket. Men ingen musikk / alarm.

Er det noen fler som har hatt samme opplevelse?
Er sentry mode designet slik at man faktisk må opp på taket eller knuse noe for å starte alarmet? I den videoen med cookie monster så banket han vel bare litt på panseret?

TeslaModelX

Basert på videoer jeg har sett skal du banke ganske godt i glasset før alarmen faktisk går av.

geear

Release note for sentry mode, kan være greit å lese..

DagfinnN

Sitat fra: Erik N på lørdag 30. mars 2019, klokken 17:44
Jeg fikk sentry mode i siste update og har nå prøvd den ut. Resultatet var at den aktiviserte seg veldig lett (HAL-øyet på skjermen når noen ser inn i bilen) men jeg klarte ikke å aktivere alarmen.

Jeg banket i vinduer, satt på panser / bakside, rev og vugget i bilen og sparket på dekket. Men ingen musikk / alarm.
Du skal se HAL gjenkjente deg som eier :)
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

Skjøteledning

HAL snakker bare med Dave, har ikke hørt om Erik.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA