Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Akselerasjon 2019 vs <2019

Startet av DM, lørdag 30. mars 2019, klokken 10:09

« forrige - neste »

DM

Eg vurderer å byta bil til Outlander PHEV og lurer på om det er merkbar skilnad på akselerasjon på 2.0- og 2.4-motoren.
Har idag ein 2.0TDI som er oppgjeven til 7,8 sek på 0-100 km/t så eg reknar med det vert litt skilnad. Det som er mest interessant er eigentleg korleis den klarar seg i forbikøyringar i 60- og 80-sone, då eg trur eg har ein form for allergi mot dei som ligg 5 km/t under fartsgrensa

MooCow

Hei!

Eg har ingen av bilane, men ser at det er 10,5 sek 0-100 på 2019 modellen og 11 på før 2019, det er jo relativt stor forskjell frå 7,8 sekund. Sjekk kva mellomakselerasjonen på bilen din er. Her er data for Outlander:
http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=50044

Ser at du vinn ein del på 80-100 med 2019 modellen Vs før 2019 modellen. (merkelege er jo at det står at han er 0,6 sekund raskare frå 80-100, men berre 0,5 frå 0-100...)

DM


John H. Embretsen

Det er Sport-modus på 2019 modell, den gjør susen ved forbikjøringer :)

Sent fra min VKY-L29 via Tapatalk


espenri

For mellomakselerasjon er det en fordel å sette bilen i "charge" før man ønsker å foreta en forbikjøring, da er man sikker på at bensinmotoren faktisk går når man trykker på gassen og man får endel bedre respons.
2019 Jaguar I-Pace HSE FE
2016 Mitsubishi Outlander PHEV (Solgt)
2013 Mitsubishi iMiev

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA