Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Veldig billige brukte Teslaer

Startet av Tiger123, lørdag 30. mars 2019, klokken 05:54

« forrige - neste »

Tiger123

Hei, jeg jobber ikke for Tesla, men kjøpte selv en brukt S for noen uker siden,
nå får du model S for under 300 000.

Prisene senkes pga kvartalsslutt, og børsnoterte Tesla skal rapportere salgstall m.m.

Synes dette er et bra alternativ til ventelistene på andre biler. Her kan du få bil på dagen med mye større plass enn Kona, e-Niro, Ampera etc., og ellers en helt annen verden når det gjelder lading(gratis superlading på mange av bilene) og funksjoner i bilen.


Counterpointer



AppleKnocker

375 for en av de med autopilot

Ingen tvil om at prisene har falt. Jeg solgte en tilsvarende privat for under ett år siden. På tre år/100 000 km falt den med ca 100 000 i verdi. På ytterligere ett år ville den ha falt 80 000 til med disse prisene - i praksis mer hvis man tar høyde for at den nok også ville ha fått noen ekstra kilometer på seg og at disse selges hos forhandler.

Merkverdig kurve for verdifall i så fall
År 1: - 33000
År 2: - 33000
År 3: - 33000
År 4: - 80000



BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

elektrolux

#4
Ble dyr tråd for meg dette.  8)

Skal nå ut til Forus å hente en bil som jeg alltid har sagt jeg skulle ønske jeg hadde bruk for.

Første turen blir til Flensburg med gratis lading for å kjøpe kaffe.

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

RonnyØ2

Sitat fra: elektrolux på lørdag 30. mars 2019, klokken 11:12
Ble dyr tråd for meg dette.  8)

Skal nå ut til Forus å hente en bil som jeg alltid har sagt jeg skulle ønske jeg hadde bruk for.

Første turen blir til Flensburg med gratis lading for å kjøpe kaffe.

Gratulerer og god tur :)

Tiger123

#6
Sitat fra: RonnyØ2 på lørdag 30. mars 2019, klokken 11:25
Sitat fra: elektrolux på lørdag 30. mars 2019, klokken 11:12
Ble dyr tråd for meg dette.  8)

Skal nå ut til Forus å hente en bil som jeg alltid har sagt jeg skulle ønske jeg hadde bruk for.

Første turen blir til Flensburg med gratis lading for å kjøpe kaffe.


Haha, gratulerer! Du kjøpte på impuls nå..?


Tiger123


Ser flere av de med lavest pris er borte nå, (en til 295k og en til 306k).



Glemte linken i mitt første innlegg, men Magnus la den ut, takk:)

https://www.tesla.com/no_NO/used

elektrolux

Sitat fra: Tiger123 på lørdag 30. mars 2019, klokken 12:36
Haha, gratulerer! Du kjøpte på impuls nå..?

Gjorde det, og tror det ble ny rekord fra å ane fred og ingen fare til å ha handlet nok en bil. Pleir å bruke i alle fall 30 min, men her gikk det unna på under 10 min.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Vollis47

Sitat fra: elektrolux på lørdag 30. mars 2019, klokken 13:37
Sitat fra: Tiger123 på lørdag 30. mars 2019, klokken 12:36
Haha, gratulerer! Du kjøpte på impuls nå..?

Gjorde det, og tror det ble ny rekord fra å ane fred og ingen fare til å ha handlet nok en bil. Pleir å bruke i alle fall 30 min, men her gikk det unna på under 10 min.

Gratulerer med ny bil. Du har nå i hvertfall gått noen år og hatt lyst på den. Da har du nok vurdert litt frem og tilbake.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

Mippen

Fremtiden er elektrisk.

elektrolux

Sitat fra: Vollis47 på lørdag 30. mars 2019, klokken 13:55
Gratulerer med ny bil. Du har nå i hvertfall gått noen år og hatt lyst på den. Da har du nok vurdert litt frem og tilbake.

Stemmer det. En S85 med fri bruk av Tesla sitt ladenettverk er jo egentlig en no-brainer. Beste unnskyldningen jeg har hatt er diesel camperen.

Til under 300 000 var det ikke mulig å holde igjen lenger.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

elektrolux

Sitat fra: Mippen på lørdag 30. mars 2019, klokken 15:09
Hvordan finner jeg ut hvor bruktbilene er? F.eks denne https://www.tesla.com/no_NO/used/5YJSA7E24GF140539

Tror ikke du får vite det. Vi ble tilbudt henting i Bergen eller Stavanger, så regner med at vår befinner seg i Bergen akkurat nå.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

jkirkebo

Sitat fra: elektrolux på lørdag 30. mars 2019, klokken 15:51
Sitat fra: Vollis47 på lørdag 30. mars 2019, klokken 13:55
Gratulerer med ny bil. Du har nå i hvertfall gått noen år og hatt lyst på den. Da har du nok vurdert litt frem og tilbake.

Stemmer det. En S85 med fri bruk av Tesla sitt ladenettverk er jo egentlig en no-brainer. Beste unnskyldningen jeg har hatt er diesel camperen.

Til under 300 000 var det ikke mulig å holde igjen lenger.

God pris men spiller det egentlig så stor rolle om den har fri SC med de prisene Tesla tar? Jeg har fri SC på min X75D, men besparelsen er kun på omkring 650,- pr. år for min del om jeg skal tro dataene fra TeslaFI.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Burger

Grattis Elektrolux

jkirkebo: Så vidt jeg har forstått så kjører elektrolux mye utenfor Norge, og da er det ingenting som slår SC nettverket.
2021 TM3 SR+
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf (solgt)
Stjørdal

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA