Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Info om gratis superlading

Startet av Karma, torsdag 28. mars 2019, klokken 22:00

« forrige - neste »

Lynkjapp

At de ekstra tre månedene blir lagt til etterpå er helt greit for meg. Men når flere skriver om datoene sine så er det åpenbart at Tesla ikke regner fra henting av bilen men derimot fra en eller annen dato tre-fire uker før det. Selv får jeg ikke opp noen dato, kun "Gratis Supercharging er for tiden aktivert".

Jeg er sta og kommer ikke til å akseptere å betale for en eneste kWh før det har gått akkurat ni måneder fra utlevering. Men jeg tipper at dette er problemfritt når vi kommer til høsten, ting har roet seg litt og de Tesla-ansatte puster ut og yter perfekt service igjen. :)

Amoss

Sitat fra: Lynkjapp på fredag 05. april 2019, klokken 18:33
Men jeg tipper at dette er problemfritt når vi kommer til høsten, ting har roet seg litt og de Tesla-ansatte puster ut og yter perfekt service igjen. :)

Til høsten?  Du mener sånn når de skal levere ut SR(+) bilene? ;)
Model S 85D

Rsk1

Ser at jeg har blitt trukket for lading på tesla sine stasjoner når jeg har testet de. Hentet bilen 4/4. Aktiveres ikke gratis lading før etter ei stund? På min tesla-konto under supercharging-status står det: Supercharging som betales per bruk.
Bmw i3 94ah (Solgt)
Model 3 LR

Handyman

Sitat fra: Rsk1 på fredag 26. april 2019, klokken 23:24
Ser at jeg har blitt trukket for lading på tesla sine stasjoner når jeg har testet de. Hentet bilen 4/4. Aktiveres ikke gratis lading før etter ei stund? På min tesla-konto under supercharging-status står det: Supercharging som betales per bruk.
Samme problem hos meg, meldte inn referral via epost som jeg skulle innen fristen, men det er tydeligvis ikke registrert.
Eneste måten å nå Referral-team er via epost og jeg har purret flere ganger uten å få svar.
Fortesetter å purre.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Øyvind Hakkebo

Samme problem her. Må betale per bruk. Sendte mail med refferalkode i desember. Hvor sender du mail til refferalteam? Jeg har sendt til delivery, men ingen svar.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Rsk1

Sitat fra: Handyman på lørdag 27. april 2019, klokken 01:07
Sitat fra: Rsk1 på fredag 26. april 2019, klokken 23:24
Ser at jeg har blitt trukket for lading på tesla sine stasjoner når jeg har testet de. Hentet bilen 4/4. Aktiveres ikke gratis lading før etter ei stund? På min tesla-konto under supercharging-status står det: Supercharging som betales per bruk.
Samme problem hos meg, meldte inn referral via epost som jeg skulle innen fristen, men det er tydeligvis ikke registrert.
Eneste måten å nå Referral-team er via epost og jeg har purret flere ganger uten å få svar.
Fortesetter å purre.

Skjønner. Jeg la inn referralkode når jeg bestilte bilen. Så har aldri sendt de mail om det.
Bmw i3 94ah (Solgt)
Model 3 LR

Handyman

Sitat fra: Rsk1 på lørdag 27. april 2019, klokken 19:07
Sitat fra: Handyman på lørdag 27. april 2019, klokken 01:07
Sitat fra: Rsk1 på fredag 26. april 2019, klokken 23:24
Ser at jeg har blitt trukket for lading på tesla sine stasjoner når jeg har testet de. Hentet bilen 4/4. Aktiveres ikke gratis lading før etter ei stund? På min tesla-konto under supercharging-status står det: Supercharging som betales per bruk.
Samme problem hos meg, meldte inn referral via epost som jeg skulle innen fristen, men det er tydeligvis ikke registrert.
Eneste måten å nå Referral-team er via epost og jeg har purret flere ganger uten å få svar.
Fortesetter å purre.

Skjønner. Jeg la inn referralkode når jeg bestilte bilen. Så har aldri sendt de mail om det.
Bestilte første dagen. Info om fri superlading kom etter at jeg hadde bestilt, og opplegget var å sende epost. Dette vet jeg har fungert for mange andre. Tydelig  at det har skjedd noen glipper i epostopplegget.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)


Handyman

Jeg har sent til:
Referralprogram@
Buildmy3emea@
Deliveryno@

Ikke svar fra noen av dem.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

pekle

Nei, svar får man ikke - det er det vel ingen som har fått. Men referral dukket nå opp likevel - tok vel en uke eller noe slikt.

Toalmar

Jeg brukte også en referal når jeg kjøpte min TM3. På min Tesla konto står det at jeg har fri Superlading frem til midten av september 2019
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

tmn

Jeg sendte også en epost en eller annen gang da jeg bestilte min Model 3 med referral koden til en kompis. Fikk ikke noe respons på den, men på kontoen min står det "Gratis Supercharging er for tiden aktivert".
Tesla Model 3 LR 2019
Tesla Model Y LR 2021

Nicky777

Jeg sendte mail før 1.februar og har gratis superlading, men finner ikke info noe sted om hvor lenge. Til dere som betaler per bruk. Hvor mye koster en normal lading hos Tesla? (f.eks fra 20 til 80%?)

bjoff

Sitat fra: Nicky777 på mandag 29. april 2019, klokken 00:17
Til dere som betaler per bruk. Hvor mye koster en normal lading hos Tesla? (f.eks fra 20 til 80%?)

Jeg betaler enda ikke for bruk, men Tesla påstår det koster 1.70 per kWh. Så er det vel bare å gange opp. Det står vel i ladebildet i bilen hvor mange kWh man har dyttet inn på batteriet under superlading.

magnetic

Trolig for å øke salget..
https://electrek.co/2019/04/28/tesla-boosts-referral-program/
Today, the company updated the program to give it a '500% Supercharging boost'.
They wrote in the 'Loot box' section of the Tesla app for owners:
"You and anyone using your referral code to buy a Tesla will receive 7,500 free Supercharger kms! On May 28, this will revert back to 1,500 kms.
Each referral now also gives you five chances to win a Founders Series Model Y or Roadster supercar! Tesla owners who already have free Supercharging get ten chances to win."

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA