Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bruktpris Peugeot iOn

Startet av nilsen33, onsdag 22. januar 2020, klokken 09:44

« forrige - neste »

nilsen33

Vurderer å bytte min Peugeot iOn i en splitter ny VW UP!.

Møller er villig til å gi meg 20000 for bilen. Dette er en 2012-modell med ca. 80000 km på telleren. Bilen er relativt strøken, men har ikke vært på service de siste årene.

Litt fristende å takke ja til tilbudet og få bilen og bekymringer ut av verden. Samtidig synes jeg 20000 er lite. Skulle tro at jeg kanskje kunne få rundt 35000-40000 for den om jeg solgte den på finn.

Noen som har solgt en trilling på finn i det siste? Burde jeg selge selv?

bullfinch

For 20k kan du selge som delebil til meg tenker jeg. Da slipper du også muligheten for at man/jeg kan klage.

ACCEPTUS

Jeg kjøper den også gjerne for 20k som delebil 😀 holder til i Stavanger. Disse bilene ligger på rundt 40k på finn med denne km stand og 2011 2012 mod. Noe høyere i Rogaland, gjerne 45-50k grunnet nye bomringen og ryfast åpning. Mulig prisene synker ila året grunnet mye nye belbiler på markedet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA