Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Melding om vanskelige værforhold

Startet av coka, onsdag 27. mars 2019, klokken 09:22

« forrige - neste »

coka

Fikk følgende melding fra Tesla:

"Kjære kunde, pga vanskelige værforhold er dessverre båten til Norge som skulle frakte din bil blitt forsinket, slik at vi ikke vil kunne utlevere den denne uken. Vi beklager dette på det sterkeste og vil gi deg beskjed så fort bilen igjen er på vei og vil kunne utleveres. Pr nå ser det ut til å kunne være mot slutten av neste uke."

Jeg hadde opprinnelig levering lørdag 30. mars i Lillestrøm.

Vet noen hvilken båt det gjelder? Trenger noe å bruke tiden min på mens jeg venter :)

Nickelilltroll

Virker som det er en fin grense på sirka kl 16 den lørdagen. Har fått levering kl 16, Lillestrøm, men ikke fått den meldingen om forsinkelse. Føler med dere...virkelig. Har selv venta siden 5. Desember :)
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

hpe

#2
Sitat fra: coka på onsdag 27. mars 2019, klokken 09:22
Vet noen hvilken båt det gjelder? Trenger noe å bruke tiden min på mens jeg venter :)

Prometheus Leader skal etter planen ankomme Drammen på fredag:
Du kan ikke vise dette vedlegget.

coka

Sitat fra: Nickelilltroll på onsdag 27. mars 2019, klokken 09:36
Virker som det er en fin grense på sirka kl 16 den lørdagen. Har fått levering kl 16, Lillestrøm, men ikke fått den meldingen om forsinkelse. Føler med dere...virkelig. Har selv venta siden 5. Desember :)

Gratulerer :) Så merkelig, hadde egentlig levering kl 1. Ser nå at dato og tidspunkt er borte fra Tesla sin nettside også, er vel bare å smøre seg med tålmodighet fremover

Nickelilltroll

#4
Sitat fra: coka på onsdag 27. mars 2019, klokken 12:43
Sitat fra: Nickelilltroll på onsdag 27. mars 2019, klokken 09:36
Virker som det er en fin grense på sirka kl 16 den lørdagen. Har fått levering kl 16, Lillestrøm, men ikke fått den meldingen om forsinkelse. Føler med dere...virkelig. Har selv venta siden 5. Desember :)

Gratulerer :) Så merkelig, hadde egentlig levering kl 1. Ser nå at dato og tidspunkt er borte fra Tesla sin nettside også, er vel bare å smøre seg med tålmodighet fremover

Takker :) Såg bare det var mange andre som fått kansellering av levering lørdagen seinere på kvelden, men da var det ingen logikk med min tanke, sorry. Tar min leveringstid og dato med en klype salt. Sover ikke godt før bilen står på gardsplassen. Skal gi beskjed til dere. :)
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA