Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Autopilot

Startet av Hmk100, tirsdag 26. mars 2019, klokken 17:44

« forrige - neste »

Hmk100

Finnes det biler utlevert med Autopilot? Altså den til 25.000? Ikke EAP eller FSD. Har selv fått vite at dette kommer med en oppdatering, men var selv av dem som reduserte fra AEP. Lurer på om det er noen som  bestilte ap til 25.000 fra starten av som har fått bil utlevert og faktisk har det?

Kaul

Jeg fikk den idag etter å ha mottatt en programvareoppdatering.

Toalmar

Sitat fra: Kaul på tirsdag 26. mars 2019, klokken 18:47
Jeg fikk den idag etter å ha mottatt en programvareoppdatering.
hvilken versjon er den i?
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

kalkulatoren

Jeg fikk 2019.8.3 men har fremdeles ikke fått AP. Jeg nedgraderte fra EAP og hentet ut bil for over to uker siden.

Krizz

Sitat fra: Kaul på tirsdag 26. mars 2019, klokken 18:47
Jeg fikk den idag etter å ha mottatt en programvareoppdatering.

What?

Jeg fikk oppdatering 8.3 i går kveld og har ikke fått noe.

Du har ikke kjøpt EAP og har nå auto steering osv i meny?

vikan2

Noen som har fått denne enda? Er i samme situasjon som trådstarter, nedgraderte fra EAP, og ikke noe tegn til AP enda.
Forøvrig umulig å få noe som helst svar fra Tesla...
2012 Model S P85 - solgt
2015 Model P85D
2019 Model 3 LR

Springdale

Jeg nedgraterte også fra EAP -> AP, og min hadde AP ved utlevering 27.03. Jeg har 2019.8.3.

gruffalo

Jeg har 8.4. og fortsatt uten AP.  Autopilot er jo en feature, og biler med samme sw versjon kan jo ha ulike feature-sett. Så jeg har en teori om at sw versjon og hvilke features bilen har er uavhengige.
E-tron 55 sportback 2022

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA