Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2019.8.3 da116a6

Startet av ultimato, tirsdag 26. mars 2019, klokken 09:18

« forrige - neste »

Kim-

Ingen synlig endring i leseren hvertfall. Nye kameraer i dashcam. De bruker et annet kamera for å se fremover nå, no uten zoom på frontkameraet.
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Atle3

Får alle oppdatering på likt? Jeg har model 3 og ikke fått den enda.

Tuxedo

Sitat fra: Atle3 på onsdag 27. mars 2019, klokken 09:02
Får alle oppdatering på likt? Jeg har model 3 og ikke fått den enda.
Nei, de fleste oppdateringene rulles ut gradvis. Det kan foregå over en periode på flere måneder i verste fall.

Atle3

Ok da kommer den vel etterhvert:)

Råde

Innenfor et par Tesla-uker så har du den. Garantert!
e-Golf | X75D

Råde

Hmmm. Fikk den nå men dette så ikke lovende ut...  :o
e-Golf | X75D

TeslaModelX

Sitat fra: Råde på torsdag 28. mars 2019, klokken 17:46
Hmmm. Fikk den nå men dette så ikke lovende ut...  :o

Pleier å skje fra tid til annen, ingen fare  :police:

L3eif

I denne oppdatering har jeg fått hakkete Spotify og spøkelsesbremsing så ofte at AP ikke kommer til å bli brukt frem til ny oppdatering. På den 2 mil lange veien hjem opplevde jeg 2 harde nedbremsinger som skremte bilene bak og meg selv. Med adaptiv cruise justerer makshastigheten seg hver gang jeg kommer til en bro eller lignende der veien som krysser har en annen fartsgrense. Det er ikke gøy med justering til 50 når jeg kjører i 80 på motorveien.

Det virker også som at den leser skilt og blander dette med GPS-data: Da jeg hadde adaptiv cruise på 62 justerte den ned til 60 hver gang det kom et skilt. Dette var på en strekke med miljøfartsgrenser der navigasjonen tror det er 70.

Gleder meg til neste oppdatering.
Oslo
2023 Tesla Model Y Perf. - Quicksilver [Bestilt 2020]
2017 Tesla Model S 75D [Desember] - Midnight Silver - Premium sort karbon - Panorama - Luft - CCS - HW3 - MCU2 - FSD - Versjon: 2022.44.25.3
2013 Nissan Leaf (2. Gen) 85.000 km [Solgt]

ruslebiff

Sitat fra: L3eif på torsdag 28. mars 2019, klokken 19:52
I denne oppdatering har jeg fått hakkete Spotify og spøkelsesbremsing så ofte at AP ikke kommer til å bli brukt frem til ny oppdatering. På den 2 mil lange veien hjem opplevde jeg 2 harde nedbremsinger som skremte bilene bak og meg selv. Med adaptiv cruise justerer makshastigheten seg hver gang jeg kommer til en bro eller lignende der veien som krysser har en annen fartsgrense. Det er ikke gøy med justering til 50 når jeg kjører i 80 på motorveien.

Det virker også som at den leser skilt og blander dette med GPS-data: Da jeg hadde adaptiv cruise på 62 justerte den ned til 60 hver gang det kom et skilt. Dette var på en strekke med miljøfartsgrenser der navigasjonen tror det er 70.

Gleder meg til neste oppdatering.

Opplevd samme, er gått fra å funke bra til å være farlig å kjøre med :(

Råde

Kanskje derfor de slettet release noted.

«og denne gang fikk du: .... Ingenting! Haha»

Kan til de grader skrive under på hakkete Spotify.
e-Golf | X75D

geear

Og browseren har blitt ubrukelig på MCU1. Klarer ikke fornye key på linkmytesla. Umulig å få skrevet inn logininfo.

Syns AP funker godt på vei med midtstripe fotsatt, men det er nødbrems i hytt og gevær på veier uten midtstripe/midtdeler.

geear

Denne softwaren her er ikke bra, håper det kommer en ny veldig snart.

Råde

Nei, virkelig ikke bra. Andre som opplever at bilen har pådratt seg narkolepsi?
e-Golf | X75D

TeslaModelX

Sitat fra: Råde på fredag 29. mars 2019, klokken 20:52
Nei, virkelig ikke bra. Andre som opplever at bilen har pådratt seg narkolepsi?

Jepp, har skrudd av Energy saving som følge av akkurat det.

Motorwatt

Sitat fra: gr på fredag 29. mars 2019, klokken 01:57
Og browseren har blitt ubrukelig på MCU1. Klarer ikke fornye key på linkmytesla. Umulig å få skrevet inn logininfo.
Da har kanskje siste oppdatering medført det som biler produsert etter medio 2018 har hatt hele tiden. Tidligere oppdaterte bilene flere ganger i sekundet, men nå er det "bare" hvert 5te sekund. Derfor er dessverre LinkMyTesla blitt ubrukbar. Utvikler er på saken, men det ser ikke veldig lyst ut.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA