Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TMX: Ikke fått 2019-softwareoppdatering enda. Er det bare meg?

Startet av Belia, mandag 25. mars 2019, klokken 22:51

« forrige - neste »

emmern

Sitat fra: Wibla på mandag 25. mars 2019, klokken 23:17
Fortsatt på 2019.4.3 ... håper på snarlig oppdatering som fikser overnervøs TACC.

Den er like nervøs på 2019.8.3 . Har S da men har ikke merka noe særlig endring. Den nøkker også ut til siden i busslommer og slikt.
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Chris Neumann Ruud

Det har vel ikke vært noen større utrulling av oppdateringer til AP1-biler siden 2018.50.6.
Det er litt teit, siden det er masse små bugs som ikke har med AP-systemet som jeg gjerne skulle ha fjerna, som f.eks det problemet med at man må ringe to ganger for å få lyd fra innringer over bluetooth og mye annet småpiss.
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

emmern

Mener du MCU1 nå, eller? AP og MCU er to forskjellige ting :)  :police:
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

geear

Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på onsdag 27. mars 2019, klokken 14:30
Det har vel ikke vært noen større utrulling av oppdateringer til AP1-biler siden 2018.50.6.
Det er litt teit, siden det er masse små bugs som ikke har med AP-systemet som jeg gjerne skulle ha fjerna, som f.eks det problemet med at man må ringe to ganger for å få lyd fra innringer over bluetooth og mye annet småpiss.
Jeg scrolla bare opp lyden med rattknappen etter å ha besvart samtalen. Kom ikke på å sjekke om det virka uten i dag, med ny sw. Scrolla opp lyden på automatikk på alle samtaler i dag.  :laugh: AP2.5/MCU1.

Motorwatt

Må være et MCU1-problem. Har MCU2, og den virker som den skal.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA