Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Verdt å kjøpe FSD når har AP 2.0?

Startet av linus, lørdag 16. mars 2019, klokken 09:49

« forrige - neste »

linus

Hei! Vi har en model X fra august 2017 med AP 2.0. Ønsker gjerne tips om dere tenker det er lurt å investere i FSD nå før prisen går opp på mandag? Veldig usikre selv :)

Elbil fundamentalist

Jeg gjorde det ihvertfall. Om det er lurt eller ikke kommer an på om FSD faktisk blir noe av...
2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

Motorwatt

At FSD kommer i en eller annen form er vel utvilsomt. Det store spørsmålet er hva den vil inneholde.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Råde

Jeg har tatt sjansen (men har ap 2.5). Tror oppsiden er størst både for AP 2.5 men også for 2.0.

Det blir nok nærmere FSC enn FSD, men du har i hvert fall en så komplett bil som mulig. Hva er egentlig 16700 i en millionbils ekstrautstyrsliste uansett? (Ta en kikk på etrons 8 siders prisliste).
e-Golf | X75D

Motorwatt

e-Tron og andre tyske biler med lange opsjonslister viser hvor effektivt tyskere kan produsere biler, mens en annen har droppet flere lakkfarger,  redusert interiørvalg, og fjernet soltak for å forenkle produksjonen.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Wibla

Sitat fra: Motorwatt på mandag 18. mars 2019, klokken 10:01
e-Tron og andre tyske biler med lange opsjonslister viser hvor effektivt tyskere kan produsere biler, mens en annen har droppet flere lakkfarger,  redusert interiørvalg, og fjernet soltak for å forenkle produksjonen.

Traff noen en nerve her, Motorwatt?
2018 Tesla Model S 75D

Motorwatt

Hehe. Har aldri lagt skjul på at jeg har stor sans for tyske biler  ;D
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Råde

Sitat fra: Motorwatt på mandag 18. mars 2019, klokken 16:35
Hehe. Har aldri lagt skjul på at jeg har stor sans for tyske biler  ;D
Samme her. De har bare blitt så usiiiiigelig kjeeeeeeeedelige...
e-Golf | X75D

dragmore

Jeg gjorde det med den tanken at FSD aldri blir tilgjengeliggjort på HW2.0 pga performance, og lovnaden om HW3.0 til alle FSD kjøpere....
Tesla Model S75D -2017  - HW3.0+MCU2.0 oppgradert, nå med nye HW3.0 kameraer!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA