Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Dekkhotell inkludert

Startet av Lynkjapp, fredag 22. mars 2019, klokken 09:38

« forrige - neste »

Lynkjapp

Jeg fikk en sms fra Vianor i går om at de hadde mine sommerhjul. Det jeg lurer på nå er hva som inngår i den pakken vi fikk inkludert med bilen. Var det én sesong som var gratis? Og betyr det at gratisperioden avsluttes i det man legger om til sommerhjul? Og hva med selve hjulskiftet? Inngår det også i gratispakken eller burde jeg bare skaffe meg garasjejekk og klosser slik at jeg er klar til å skifte en gang i april?

geirci2

Gratis skifte/avbalansering av vinterdekk til sommerdekk nå i april 2019.
Hvis du da ikke ønsker å benytte dekkhotellet Vianor videre (og betale for neste dekkskifte til høsten) må du ta med deg vinterdekkene hjem, evt. levere dem til et annet dekkhotell.
Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.9
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

Asarin

Da jeg hadde min Model S (kjøpt i 2014) fikk jeg gratis lagring og ett bytte. Hadde jeg tatt dekkene med meg hjem etter byttet hadde jeg ikke betalt noe. Usikker på hva som er status nå.
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

RBK

Det er likt som i 2014 og 2017 når jega hadde S. I dag var jeg på Vianor og fikk lagt over til sommerdekk, betaler ikke noe.
Tok med meg vinterdekkene hjem.
Modell Y - Hvit - 31 aug. 2021
Modell 3 SR+ - Hvit - 22 juni 2021

Solgt Mai 2021: Modell 3 - Sort - 22 feb. 2019
Solgt april 2020: S100D - Blå - 19 mai 2017
Solgt feb. 2017: Model S85 - Brun - Juni 2014

Autowinder

Sitat fra: geirci2 på fredag 22. mars 2019, klokken 10:22
Gratis skifte/avbalansering av vinterdekk til sommerdekk nå i april 2019.
Hvis du da ikke ønsker å benytte dekkhotellet Vianor videre (og betale for neste dekkskifte til høsten) må du ta med deg vinterdekkene hjem, evt. levere dem til et annet dekkhotell.
Jeg hentet hjulene da det bare var plass på østsiden av byen, og jeg bor på vestsiden og har hytta den veien.
De originale er jo allerede avbalansert fra fabrikk. Hørt fra fler at de har fått utlevert kantkjørte felger, så følg med.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Lynkjapp

Takk for svar! Da venter jeg med innkjøp av jekk og klosser til i høst.

ganton

Sitat fra: Autowinder på fredag 22. mars 2019, klokken 10:29
Sitat fra: geirci2 på fredag 22. mars 2019, klokken 10:22
Gratis skifte/avbalansering av vinterdekk til sommerdekk nå i april 2019.
Hvis du da ikke ønsker å benytte dekkhotellet Vianor videre (og betale for neste dekkskifte til høsten) må du ta med deg vinterdekkene hjem, evt. levere dem til et annet dekkhotell.
Jeg hentet hjulene...
Får 4 vinterhjul plass i bilen?
BMW i3 (27.aug 2014)
Tesla model 3 (reservert 01.04.2016, bestilt 5.12.18, levert 30.03.19)

Sverre Hasvold

Sitat fra: ganton på onsdag 03. april 2019, klokken 17:48
Sitat fra: Autowinder på fredag 22. mars 2019, klokken 10:29
Sitat fra: geirci2 på fredag 22. mars 2019, klokken 10:22
Gratis skifte/avbalansering av vinterdekk til sommerdekk nå i april 2019.
Hvis du da ikke ønsker å benytte dekkhotellet Vianor videre (og betale for neste dekkskifte til høsten) må du ta med deg vinterdekkene hjem, evt. levere dem til et annet dekkhotell.
Jeg hentet hjulene...
Får 4 vinterhjul plass i bilen?

Med baksetene nede skulle det gå bra. Noen hadde sjekket i en annen tråd

Reflektor

Fikk beskjed om at mine dekk skulle legges på Vianor på Nordstrand. Har ikke hørt noe mer og finner ikke helt ut av hvor det skulle være. Noen som vet hvor «Vianor Nordstrand» er? Får ikke opp noe når jeg googler det....

Tafsern

Sitat fra: Reflektor på onsdag 03. april 2019, klokken 19:13
Fikk beskjed om at mine dekk skulle legges på Vianor på Nordstrand. Har ikke hørt noe mer og finner ikke helt ut av hvor det skulle være. Noen som vet hvor «Vianor Nordstrand» er? Får ikke opp noe når jeg googler det....

Bare å ringe de. https://vianor.no/

Carl Anton Stenling

#10
Husk å ta med dekkposer ved henting av sommerdekk. Vianor hadde stappet de skitne vinterdekkene uten pose inni bilen.

Vær også oppmerksom på at det kommer til å bli hektisk hos dekkhotellene som har mottatt mange ekstra Tesla-hjul.
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

Toalmar

Sitat fra: Carl Anton Stenling på lørdag 06. april 2019, klokken 07:57
Husk å ta med dekkposer ved henting av sommerdekk. Vianor hadde stappet de skitne vinterdekkene uten pose inni bilen.
Hjulene jeg hentet på Vianor var også møkkete og det hadde helt klart vært bra og hatt med poser. Nå hentet jeg mine med fossilbilen som er en stv. Hadde i tillegg gummimatte og papp under så det gikk greit.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

jorgror

Jeg har endt opp med vinterdekk på bilen og vinterdekk på dekkhotell. Regner med at det ordner seg, men ting har gått over stokk og sten for Tesla i mars.
2016 VW GTE
2019 Model 3 LR AWD FSD (HW3)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA