Tull med mytesla nå?

Startet av gruffalo, torsdag 21. mars 2019, klokken 11:28

« forrige - neste »

gruffalo

Jeg logga meg på i dag, og fikk opp at bilen min var en blå performance.  Det er en hvit ikke-P.

Gikk inn videre , og da fikk jeg beskjed om at de kontakter meg for levering.

Jeg fikk bilen for to uker siden.

LOL
E-tron 55 sportback 2022

kristtorp

Samme her, på forsiden er det en Blå Performance. Trykker jeg på administrer så kommer den bilen vi bestilte opp riktig.

Hadde et lite håp om at de holder på med å sette leveringstid

Asarin

Hos meg vekslet det mellom sort model 3 (som bestilt), en blå model 3 og en rød model S. Stabiliserte seg til slutt, og da så jeg at Final Invoice var på plass. Mulig den kom for et par dager siden, siden det er et par dager siden jeg var inne - men la merke til det først nå.
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

GL1

Jeg hentet bil den 13/3. På søndag sluttet appen å funke. Og på nettsiden står det: neste trinn, ta levering.... Virker ikke som de har kontroll i det hele tatt

Sent from my iPhone using Tapatalk
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

Frode Stenstrøm

De interne systemene henger ikke sammen med alle de endringer som gjøres av delivery. Og skaper mye merarbeid for support.

Men det går faktisk an å snakke med support. Så og si null telefonkø rundt klokken 18

Frode
Mvh
Frode Stenstrøm

Bjoris

Skal en ikke kunne finne utstyr og pris på MyTesla? Finner ikke noe slikt, men jeg fant dette på tidligere bestillinger??

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA