Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lang ventetid hos Tesla

Startet av magnetic, onsdag 20. mars 2019, klokken 19:51

« forrige - neste »

magnetic

– Vi gjør alt vi kan
Et stort trykk hos Tesla gjør at kundene ikke får kontakt med kundeservice. Tesla sier de jobber med saken.
https://www.elbil24.no/nyheter/vi-gjor-alt-vi-kan/70893222

Ga opp å få kontakt med de på tlf.
så jeg sente de en mail den 4/3
Fikk nå endelig svar på mailen etter 16 dager, hurra.
Slikt kan skremme potensielle kunder fra å ville ha noe med de å gjøre i fremtiden.
Litt synd da de har er godt produkt.

Kommunikasjonssjef i Tesla, Even Sandvold Roland, sier at den beste måten å kontakte de på, er å sende en e-post.  :laugh:

ok67

Prøvde å ringe Tesla i dag. Etter 1t 35m med pausemusikk vart det plutseleg stille, etter 5 min til vart "samtalen" broten. 1t 40m vekk kasta i telefonen mao.
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

Toalmar

Skal man ringe Tesla må man vite at man trenger god tid før man ringer. Tror man at de svarer ila noen minutter, glem å ring.
ring, sett telefon på høyttaler og gjør noe mens du venter. Det har funket greit for meg de gangene jeg har kontaktet dem. Har hatt ventetid fra 35 minutter til 1 time og 20 minutter.
Vi må ikke glemme at de torsk alt leverer ut vanvittig mye biler og deres personell jobber som bare det for å hjelpe til. Vil tro de aller fleste andre bilmerker hadde hatt problemer i samme situasjon.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Magnus Hansen

Denne ekstreme takten på leveringer må jo reduseres før eller siden og dermed også pågangen. Det er ikke mange ukene det var raskt å komme gjennom

Klykken

Ring tidlig på morgenen. I alle fall om det er SC dere skal ha tak i.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

RuneW

Sitat fra: Klykken på onsdag 20. mars 2019, klokken 20:22
Ring tidlig på morgenen. I alle fall om det er SC dere skal ha tak i.

Når er "tidlig på morgenen"?
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Skvulp

Når jeg har ringt de 2 siste ukene blir jeg satt over til talepostkasse som er full etter 8 min.
Model 3 Reservasjon 31.03.16
Nissan Leaf 2012-Solgt
Nissan Leaf 2018 kansellert reservasjon

Trond.m

Jeg ga opp å få kontakt med dem, så jeg sendte bare en epost om kansellerte bestillingen. Fikk pengene ganske etter et par uker, så det er vel nesten den eneste tjenesten som er bra  8)

tuono

Elbil 24 er verdt å ta med en klype salt. De driver en høy grad av moderering (les: sletting av innlegg) der det referes til bl.a. dette forumet. Et saklig innlegg om at en av grunnene til den store pågangen muligens kunne skyldes at endel biler har vært levert ut med endel feil og mangler av varierende alvorlighetsgrad ble umiddelbart slettet. Innlegget refererte til dette forumet.

Redaktøren har også hatt noen underlige krumspring inne på diverse FB-grupper som gjør at det er vanskelig å ta greia hans seriøst.

Klykken

Sitat fra: RuneW på onsdag 20. mars 2019, klokken 20:26
Sitat fra: Klykken på onsdag 20. mars 2019, klokken 20:22
Ring tidlig på morgenen. I alle fall om det er SC dere skal ha tak i.

Når er "tidlig på morgenen"?
Når de åpner, 07:30 vanligvis.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Karma

Er en del kommentarer på Facebook nå, der de som ringer opplever å sitte i kø lenge før det plutselig blir lagt på.

Opplevde dette selv i går etter 40 minutters venting

Henniriro

Jeg har i FI levering den 22.03 , men uten klokkeslett. Jeg har ikke blitt kontaktet og kommer ikke gjennom på Mail eller tlf.
Er det bare å møte opp imorgen tidlig ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

ElTor

Møt opp på utleveringssted, ordnet seg for meg. Samme for en kollega som hadde hørt null. Dro til Lillestrøm i går, nå får han bil til lørdag, er det ok at det er sånn, nei. Fungerer det for flere, ja.

rlnd

Sitat fra: Henniriro på torsdag 21. mars 2019, klokken 09:40
Jeg har i FI levering den 22.03 , men uten klokkeslett. Jeg har ikke blitt kontaktet og kommer ikke gjennom på Mail eller tlf.
Er det bare å møte opp imorgen tidlig ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

FI datoen gjelder ikke, se etter avtale inne på teslaaccount, skal stå til høyre i sort med dato, lokasjon og tid.
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

Handyman

Sitat fra: ElTor på torsdag 21. mars 2019, klokken 09:40
Møt opp på utleveringssted, ordnet seg for meg. Samme for en kollega som hadde hørt null. Dro til Lillestrøm i går, nå får han bil til lørdag, er det ok at det er sånn, nei. Fungerer det for flere, ja.
Ikke lett for de som bor flere timer fra utleveringsstedet. Forstår godt frustrasjonen med å ikke ha noen info.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA