Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Prisøkning 18. mars

Startet av Pepsipepsi, mandag 18. mars 2019, klokken 16:32

« forrige - neste »

Pepsipepsi

Jeg har lagt inn bestilling da jeg trodde prisene skulle øke i dag, men de er fortasatt ikke økt. Så fortsatt mulig å bestille.

krister461

Øker midnatt California tid er vel planen.

fnatiC

Vi ligger ganske mange timer foran USA. Gi det noen timer :-)

Pepsipepsi

Ja, skjer nok senere ja. Og fortsatt så klart mulig å bestille TMY. Jeg ser ikke de har tatt forbehold om prisjustering så er nok en grei deal det.

geirci2

Klokka i SF er nå 08:47, 18. mars 2019.
Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.9
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

kTesla

Elon har meldt på twitter at prisen øker ved midnatt i kveld (altså 00.00 tirsdag) California-tid.  ;)

janhr

00:00 tirsdag i  San Francisco, California, USA er
Kl 08:00 tirsdag i Norge
TM3 SR+ HF

bno

Kjapt innpå. Prisøkning er 3%. Hva med AP, AEP, FSD? Vil det fremdeles være slik at man kun skiller mellom AP (m/ACC) og FSD slik prisen står i dag. hhv. 25`og 41`NOK?

ElbilJohn

#8
Sitat fra: bno på mandag 18. mars 2019, klokken 19:44
Kjapt innpå. Prisøkning er 3%. Hva med AP, AEP, FSD? Vil det fremdeles være slik at man kun skiller mellom AP (m/ACC) og FSD slik prisen står i dag. hhv. 25`og 41`NOK?

Etter hva jeg har lest viser bare tesla Norge til tweetene til Elon da de ble spurt hva det nye opplegget ble.
Min tanke er at det bare er halv pris tilbudet som går tilbake til normal pris. . Evt at EAP/FSD går tilbake til slik det var før endringen, dvs 41' for EAP og 25' for FSD.
Jeg bestilte AP før helga, og er litt spent på hva som skjer.

Edit: jeg bestilte bil også, ikke kun AP
Tesla Model 3, 2019, LR, AWD, AP, red multi-coat, 18 Aero

bno


olavxxx

hvis folk har depositum å binde, er det jo bare å kjøpe, så kan man angre og få refusjon senere. (men kan ta opp til 3 uker!)

Mippen

Hvordan gikk det med prisøkningen? Jeg har ikke fått oppdaterte priser.
Fremtiden er elektrisk.

kristtorp

Sitat fra: Mippen på tirsdag 19. mars 2019, klokken 07:30
Hvordan gikk det med prisøkningen? Jeg har ikke fått oppdaterte priser.

Prisen øker 00:00 San Francisco tid, kl 08:00 norsk tid. Så man har enda 25 minutter på seg.

PGH

Er over tiden, men ingen endring i pris foreløpig.

Olings

SF er 9 timer bak oss. 40 minutter igjen til midnatt der.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA