Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kjørelys

Startet av jokke, lørdag 16. mars 2019, klokken 14:17

« forrige - neste »

jokke

Fikk byttet front lyktene mine for noen uker siden.
Ser nå at ved kjørelys på dagtid lyser led stripene på begge lyktene, men i den ene lykta lyser det også ett ekstra lys ovenfor led stripen.
Mangler jeg ett lys eller har jeg ett for mye?

Vhagar

Høres ut som ett for mye? Jeg har i hvertfall ikke noe mer enn den ledstripen. Eller så mangler jeg to. Ikke godt å si.
Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

jokke

Sitat fra: Vhagar på lørdag 16. mars 2019, klokken 14:33
Høres ut som ett for mye? Jeg har i hvertfall ikke noe mer enn den ledstripen. Eller så mangler jeg to. Ikke godt å si.
Ok. Får ringe Tesla på mandag

cra

Har du prøvd restart? Alt styres jo av signaler via busser, ikke fysiske koblinger og releer slik som før, så det er ikke utenkelig at noe rusk i minnet/programvaren kan forårsake slikt? Det koster i alle fall ikke noe å prøve. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Råde

De fleste har ett lys over stripa (Dvs du mangler et) men noen har kun stripa (altså har du et for mye). You choose...
e-Golf | X75D

jokke

Har prøvd restart og power off

sjokomelk

DRL (kjørelys) på Model X i Europa skal være hele stripen i underkant, pluss én diode nest ytterst i øvre delen av lykta.
Se bilde på Reddit: https://www.reddit.com/r/teslamotors/comments/6k4960/model_x_daytime_running_lights/

Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA