Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Thule takstativ og soltak

Startet av Rolf Gjerdsjø, lørdag 16. mars 2019, klokken 13:36

« forrige - neste »

Rolf Gjerdsjø

Trenger takstativ til S'en, og har en Thule Wingbar til en annen bil som skal ut om to uker. Har lest at det er plunder med soltaket og Thule, men er dette dersom soltaket åpnes i tilt eller er det om det åpnes helt opp?
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

TeslaSør

Jeg har en TMS 2017, med Thule Wingbar Edge, festet med Kit 3153. Forsøkte å sette takluke i både vent/open før jeg strammet til festene. Dette førte til bevegelse i stativet, så jeg konkluderte med at takluke må forbli lukket.

Whispbar, som leveres originalt fra Tesla, skal visst være kompatibelt med takluke. Men er litt mer knot å feste etter hva jeg har skjønt.
2017 Tesla Model S 75D

fmm1000

Jeg har wingbar på en S fra sept 15 med V2 soltag. Jeg kan åbne soltaget med wingbar monteret.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA