Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Faktura forsvinner etter betaling?

Startet av Karma, lørdag 16. mars 2019, klokken 09:38

« forrige - neste »

Karma

Jeg fikk endelig fakturaen min på onsdag.
Gjennomførte betalingen, men i går lå den ikke der lenger.

Er det vanlig at fakturaen forsvinner fra Tesla-siden etter betaling?

DagfinnN

#1
Sitat fra: Karma på lørdag 16. mars 2019, klokken 09:38
Jeg fikk endelig fakturaen min på onsdag.
Gjennomførte betalingen, men i går lå den ikke der lenger.

Er det vanlig at fakturaen forsvinner fra Tesla-siden etter betaling?
Som du sikkert har lest deg fram til fra all negativitet her, så gikk nok Tesla konkurs i går kveld. Derfor er fakturaen borte. :) :D
TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

Lynkjapp

Noen ganger er siden veldig treg med å vise dokumentene. Gjør en refresh og vent et minutt eller to hvis du ikke allerede har gjort det. Jeg betalte for noen dager siden og nå når jeg logget inn måtte jeg vente, ta en ekstra refresh og så vente litt til før dokumentene plutselig dukket opp langt etter at Chrome mente at siden var ferdig lastet.

Karma

Sitat fra: Lynkjapp på lørdag 16. mars 2019, klokken 10:03
Noen ganger er siden veldig treg med å vise dokumentene. Gjør en refresh og vent et minutt eller to hvis du ikke allerede har gjort det. Jeg betalte for noen dager siden og nå når jeg logget inn måtte jeg vente, ta en ekstra refresh og så vente litt til før dokumentene plutselig dukket opp langt etter at Chrome mente at siden var ferdig lastet.

Se der ja. Var ikke mer som skulle til. Dukket opp en stund etter at siden var ferdiglastet :)

Balrog

Alt er borte hos meg også, selv om jeg venter og venter og venter og venter. På Model S kommer alt opp umiddelbart. Dette gjelder uansett valg av nettleser.

Anbefaler dere som får opp fakturaer å laste dem ned asap.
Tesla S P85 2013, Tesla Model S 75D 2017, VW E-Up 2020, Renault Zoe 2017, Hyundai Kona 2021
Energica Experia elektrisk MC 2023, Zero SR elektrisk MC 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA