Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Trygt å kjøpe taxikjørt 90D?

Startet av PGH, fredag 15. mars 2019, klokken 20:40

« forrige - neste »

overlay

Sitat fra: gr på lørdag 16. mars 2019, klokken 18:18

Så en loaner jeg hadde stod på 100% limit, frykter at slik bruk kan være gjenganger på loanere, demobiler og taxier..

Jepp, ikke bare for å gi mer rekkevide, men også for at demo bilene skal virke mer potent

OlaM

Sitat fra: Muffinman på lørdag 16. mars 2019, klokken 17:31
Alle Tesla har åpen differensial, både rwd og awd.

Mekanisk sett er de åpne, men de har virtuell diffbrems via de vanlige bremsene.
'21 3LR

Muffinman

Som de fleste biler i dag vel?
Synes forresten ikke det fungerer særlig godt på våre biler sammenlignet med betydelig eldre biler vi har hatt.

PGH

Takk for mange gode svar. Eg har i løpet av helgen bestemt meg for å se på Tesla sine CPO biler som foreslått her. I og med at den skal selges når model Y kommer er nok det et betydelig tryggere valg.
Vil garantien på 2 år eller 50k km følge bilen til ny eier om den blir videresolgt før den er utgått?

Kramzz

Hei! Jeg har CPO som jeg har kjørt fra 96400km til 144000km :+1: meget nøgd sålangt med garanti til 2021 eller 176400km
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80


Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert


Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)


.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA