Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Får ikke opp egen spotify musikk.

Startet av Dodraugen, fredag 15. mars 2019, klokken 13:13

« forrige - neste »

Dodraugen

Jeg har nettopp hentet bilen min, som jeg er veldig fornøyd med. Men sliter med å få Spotify til å fungere skikkelig. Har ikke noe problem med å logge meg på med min egen konto, men får ikke opp spillelistene mine. Spotify sine egne komme opp uten problem. Har restartet bilen to ganger uten at det hjelper. Noen som vet en løsning på problemet?

Motorwatt

Noen med samme problem har hatt suksess ved å skifte språk, og så sette det tilbake igjen. Du kan jo prøve.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Dodraugen

Sitat fra: Motorwatt på fredag 15. mars 2019, klokken 13:25
Noen med samme problem har hatt suksess ved å skifte språk, og så sette det tilbake igjen. Du kan jo prøve.

Hovedspråket i bilen? Kan teste.

Dodraugen


Fornybarbil


GOS

Sitat fra: Dodraugen på fredag 15. mars 2019, klokken 13:13
Jeg har nettopp hentet bilen min, som jeg er veldig fornøyd med. Men sliter med å få Spotify til å fungere skikkelig. Har ikke noe problem med å logge meg på med min egen konto, men får ikke opp spillelistene mine. Spotify sine egne komme opp uten problem. Har restartet bilen to ganger uten at det hjelper. Noen som vet en løsning på problemet?


Logg inn med Tesla kontoen, gjør reboot, log ut av tesla konto og inn på din egen konto og gjøre reboot..og vips så virker det nok
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

hkaspenberg

Virket fra første stund på min TM3 - logget aldri på Tesla sin konto, kun min egen.

;-D Hans
Oslo: Kewet5 ("Knerten") 1999-2007 (85k km) == P106E ("Dorsken") 2007-2009 (25k km) == Think Classic ("Tupper") 2009-2012 (ca 40k km) == P iOn ("LilleSvarten") 28/3-2012-29/5-2019 (60k km) == TM3DLR ("Justin E") 8/3-2019- (6500 km)

MrBeery

Jeg har et par plagsomme Spotify bugs. Hvis jeg bruker min egen Spotify konto så har den en tendens til å henge. Etter en sang eller to så "loader" den hele tiden uten at det klarer å spille av noen sanger. Jeg tror dette kan ha noe med at jeg har amerikansk Spotify abonnement.

Løsningen da bør vel være å bruke Tesla konto i stedet, men også her er det problemer. Hvis jeg logger ut av Spotify konto så inn med Tesla så fungerer alt som det skal. Men etter kort stund forsvinner alt untatt "my library" (eller hva den heter). Får ikke opp new music, moods etc., kun spillelister og artister som har blitt lagt til som favoritt. Løsningen på dette er enten å restarte bil eller logge inn med Spotify konto for så å logge ut igjen. Noen som har opplevd det samme og funnet en løsning?

stefn92

Tar det i denne tråden. Norske podcast klarer ikke tesla å søke opp. Noen som vet hvordan dette gjøres/om det i det heletatt går?

GOS

#9
Sitat fra: stefn92 på fredag 26. april 2019, klokken 09:26
Tar det i denne tråden. Norske podcast klarer ikke tesla å søke opp. Noen som vet hvordan dette gjøres/om det i det heletatt går?

Jeg har ikke klart å finne noen måte å få frem Podcast i Spotify opp på bilen. Jeg spiller dermed de fra Spotify på mobilen og velger da musikk fra mobilen i Tesla'en.

Om du søker opp Podcast på bilen så finner du mye via TuneIn, men ikke så mange av de norske.
Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA