Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Referral

Startet av teslamsp, mandag 18. mars 2019, klokken 23:18

« forrige - neste »

teslamsp

Hei, er referral programmet avsluttet? Hvis ikke så send meg gjerne en kode på pm.


fnatiC


Bwest

Spørsmål: Jeg hadde vervet to venner. Rett før de fjernet Referral fra min side fikk jeg mulighet til å legge inn bestilling på en TWC som premie. Bestillingen fikk da status som "Scheduled" (Jeg hadde ikke mottatt min TM3 på dette tidspunktet)

Så ble referral fjernet fra siden og nå vet jeg ikke hva som skjer. Jeg fikk bilen min 12. mars.

Noen som vet hva som skjer?

Jeronan

Same with me. I had two TWC on scheduled status.

They have removed the lootbox from the App and the referral section from the account page.

I send an email to referral team and got an answer two days later that the next batch of TWC's will hopefully be shipped in about 6-8 weeks from now.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

OCSGAO

Henvisningsprogram er åpen med disse fordelene  (var åpen i dag når jeg logger meg på)

Tesla henvisningsprogram

You and whoever you refer each get 1.500 km of free Supercharging when they purchase a new Tesla.

Each referral also gives you a chance to win a Founders Series Model Y monthly and Founders Series Roadster supercar quarterly, both signed by Elon & Franz.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA