Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Fabrikkny bil eller...?

Startet av geirci2, onsdag 13. mars 2019, klokken 13:18

« forrige - neste »

Imagine

Sitat fra: bno på onsdag 13. mars 2019, klokken 15:51
@geirci2
Ser at du får de samme stakkato svarene her. Glem det for man vil ikke ta poenget og de som svarer her har i mange tilfeller fått sin bil. Det er mye politikk her inne og de som har fått bilen ønsker ikke dårlig publisitet om sin investering. See?
Send meg en PM så skal du få en sjekkliste i word format som et utgangspunkt for å redigere selv. Bilder av den (brukt) bilen jeg avviste også om du ønsker. Legg ballen død, les deg opp sug til deg og hold aller helst kjeft. Mye ego her inne og er ikke verdt bryet....Mitt beste råd er: Faen ikke betal noe før du har sett bilen. Never ALDRI NOPE, kjør ditt løp hva andre sier her inne skal du ta med en stor spade salt. Det er ikke viking lotto dette her.


Her er vi helt enig.
Forøvrig helt enig med trådstarter.

Toalmar

Når mann kjøper ny bil, uansett merke så skal man få en bil uten noen form for feil eller skader.
Får mann en bil som f. eks glasstak sitter skjevt på eller at man finner steder de har flekket med lakkpenn så er det for dårlig av leverandøren.
En ordentlig leverandør gjør ikke sånn. Det blir helt feil og da har man i mine øyne ikke fått en fabrikk ny bil.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

geirci2

Iflg. forbrukerkjøpsloven skal en fabrikkny bil være feilfri.

feilfri (adjektiv): som er uten en feil, perfekt, lytefri
flawless (engelsk): being entirely without flaw or imperfection
Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.3
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA