Diverse > elbil.no og elbilforumets nettsider

Admin takker for seg

(1/3) > >>

moderator 2:
Da er tiden kommet for å overlate driften av elbilforumet til Elbilforeningen.

Forumet ble i februar flyttet over på ny server, og diverse buggs ble fikset. Nå skal Magne, som er medlemskonsulent i elbilforeningen, være administrator.

Magne Storebø, ny forum admin

Elbilforumet ble startet av undertegnede januar 2005. På den tiden hadde Elbilforeningen 200 medlemmer og det var 1193 registrerte elbiler i Norge. Det var vanlig for elbilsjåfører å hilse på hverandre når vi møttes i trafikken.
Etter diverse problemer med forumsystemet vi først brukte, (PHP-Nuke) skiftet vi over til dagens system i 2007. Det er dermed mulig å lese debatter om elbiler 12 år tilbake.

I dag har elbilforumet 22.394 registrerte brukere, som har lagt inn 758.948 inlegg. Den brukeren som har lagt inn flest inlegg er Elektrolux, som på lørdag passerte 13.000 inlegg på forumet. Elektrolux registrerte seg som bruker på forumet samme dag som forumet ble startet i 2005.

Jeg fortsetter å kommentere på forumet som privatperson, men stiller opp for Magne og Elbilforeningen ved behov og beholder derfor brukeren moderator 2 inntil videre.

Elektrisk hilsen fra
Lars C. Krogenæs

hELgenen:
Lykke til videre Lars og velkommen til Magne - nettsiden har vært - og vil forhåpentligvis - fortsette å være #1 på informasjon om alt som rører seg mhp. elbiler fremover.

jkirkebo:

--- Sitat fra: moderator 2 på onsdag 13. mars 2019, klokken 11:08 ---I dag har elbilforumet 22.394 registrerte brukere, som har lagt inn 758.948 inlegg. Den brukeren som har lagt inn flest inlegg er Elektrolux, som på lørdag passerte 13.000 inlegg på forumet. Elektrolux registrerte seg som bruker på forumet samme dag som forumet ble startet i 2005.

--- Slutt sitat ---

Pokker, nå må jeg skjerpe meg. Er kun oppe i 12.834 ;)

(riktignok siden midten av 2010 da)

cra:
Takk for jobben så langt, og lykke til videre! Velkommen og lykke til til Magne også!

Maximus:
Takk for et godt forum Krogenæs, det er en flott plass å henge rundt på. Forumet skal også ha en aldri så liten del av æren for den omstillingen fra brennstoff til strøm innenfor privatbilsektoren vi ser i Norge akkurat nå. Mange har fått hjelp og inspirasjon til å våge seg på et elbilkjøp her inne.

For min egen del vekket forumet en sovende (ny)bilinteresse. Moderne bensin og dieselbiler appellerte nesten ikke i det hele tatt, bilnyheter ble skummet i gjennom med ett gjesp. Det var entusiastiske mennesker her på forumet som gjorde meg oppmerksom på den raske elbilutviklingen som nå er i ferd med å snu opp ned på en erkekonservativ bilbransje. Henger alt for mye her inne, mitt prokrastineringsnettsted nr 1, og det er din skyld  :laugh:

Litt ekstra skryt, selv om man noen ganger kan være uenig, har stort sett alltid de verste usaklighetene blitt ryddet vekk. En moderatoregenskap som man ikke finner alle steder.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning