Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vinterdekk ved levering

Startet av Tast, tirsdag 12. mars 2019, klokken 23:38

« forrige - neste »

Tast

Er det mulig å få Tesla 3 levert med kun vinterdekk på Aero og ingen sommerdekk? Altså endre standardekk.

Tanken er å da bestille et eget sett med sommerhjul i 19" siden rekkevidden ikke "er så viktig" om sommeren.
- 2021 Tesla Model 3 SR+
- 2019 Tesla Model 3 LR Bumblebee
- 2017 Kia Soul EV (solgt)
- 2015 Audi A3 E-tron (solgt)

Reflektor


Autodidact

Når jeg ble ringt opp ble jeg spurt om jeg ville ha vinter- eller sommerdekk på Aero-felgene bestilt med bilen.
Jeg valgte sommerdekk siden vinteren øyeblikk skal være ferdig. ;)

Etterpå ble jeg spurt om jeg ville legge vinterdekk til på bestillingen, noe jeg forklarte at jeg ikke ville da jeg egentlig ikke har lyst på noen av felgene Tesla tilbyr, og at jeg skulle selge dekk og felg snarest siden jeg vil kjøpe nye sommer- og vintersett fra 3. part.

Håkon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA